Una nova generazione di cibi di bellezza: Tripeptide di collagene di pesce idrolizatu

U colagenu hè una sustanza assai impurtante in u nostru corpu umanu, chì si trova in tissuti cum'è a pelle, l'ossu, i musculi, i tendini, i cartilagini è i vini sanguini.Cù l'aumentu di l'età, u collagene hè lentamente cunsumatu in u corpu, cusì alcune funzioni di u corpu debilitaranu ancu.Cum'è a pelle sciolta, a complexione opaca, a perdita di capelli seria, a flessibilità di l'articuli ridutta è altri prublemi.Allora avà ci sò assai prudutti di bellezza, i prudutti di a salute aghjunghjenu a quantità ghjustucollagene di pisci.Per e persone chì sò preoccupati di a salute di a pelle, ricumandemu assai u nostru tripeptide di collagene di pesci, chì pò aiutà efficacemente à allevà l'ansietà di a pelle.

  • Chì ghjè u collagenu è u tripeptide di collagene di pisci ?
  • Chì sò e caratteristiche di i tripeptidi di collagene di pisci?
  • Perchè i tripeptidi di collagene di pesci sò utili in a pelle è a cura di a salute?
  • Differenze trà i tripeptidi di collagene di pesci è altre fonti di collagene.
  • Quantu tempu duranu i tripepetidi di collagene di pesci per travaglià?

Dimustrazione video di u tripeptide di collagene di pisci

Chì ghjè u collagenu è u tripeptide di collagene di pisci ?

U collagenu hè a proteina più abbundante in u corpu umanu, cunnisciuta ancu com'è "proteina di tissutu cunnettivu".Ghjoca un rolu di sustegnu è protettivu in una varietà di tessuti cum'è a pelle, l'ossu, i musculi, i denti è i vini sanguini.A molècula di collagene cuntene un gran numaru di aminoacidi è hè una struttura di prutezione composta da trè catene polipeptidiche in forma di spirale chì sò strettamente intrecciate.U corpu umanu pò pruduce u collagenu stessu, ma cù l'anziane è i fatturi ambientali, a sintesi di colaggiu diminuisce gradualmente, purtendu à l'anziane è u dannu di a pelle, articuli, ossi è altri tessuti.

Tripeptidi di collagene di pescesò generalmente estratti da a pelle, squame è osse di pesci di u mare.Questi materiali sò stati trattati da alta temperatura è pressione o idrolisi enzimatica, è u tessulu chì cuntene u collagenu hè statu separatu è estrattu.In seguitu, dopu à una seria di passi cum'è u riscaldamentu, l'idrolisi è a raffinazione, hè trasfurmatu in prudutti granulari o liquidi per diventà u pruduttu finale di u tripeptide di collagene di pesci.

Chì sò e caratteristiche di u tripeptide di collagene di pisci?

 

Comparatu cù altre fonti di collagene, i tripeptidi di collagene di pesci anu e seguenti caratteristiche:

1.Fast absorption: u pesu molekulari di i tripeptidi di collagene di pisci hè chjuca, chì hè faciule d'esse assorbita è utilizatu da u corpu.Dopu avè intrutu in a circulazione di sangue, ùn hà micca bisognu di passà per u prucessu cumplessu di digestioni, è pò esse mandatu à a pelle è à l'articuli è altre parti di u corpu.

2. Effettu evidenti: u tripeptide di collagene di pesci hè principalmente cumpostu di aminoacidi cù moisturizing, aumentendu l'elasticità di a pelle è anti-oxidazione.Pò prumove a sintesi di collagene per migliurà l'elasticità di a pelle, allevia a fatigue di l'articuli è mantene a salute.

3. High safety: i tripeptidi di collagene di pesci sò estratti da cumpunenti naturali di pesci.Comparatu cù u collagene da altre fonti, sò più sicuri è menu prubabile di causà reazzioni avversi.

Scheda di Revisione Rapida di Peptide Collagenu di Pesci di Cod

Nome di u produttu Tripeptide di collagene di pesce
Numero CAS 2239-67-0
Origine Scala di pesci è pelle
Apparizione Culore Bianca neve
Prucessu di pruduzzione Estrazione idrolizzata enzimatica cuntrullata precisamente
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da u metudu Kjeldahl
Tripeptide cuntenutu 15%
Solubilità Solubilità istantanea è rapida in acqua fredda
Pesu moleculare Circa 280 Dalton
Biodisponibilità Alta biodisponibilità, assorbimentu rapidu da u corpu umanu
Fluidità U prucessu di granulazione hè necessariu per migliurà a fluidità
U cuntenutu di umidità ≤8% (105 ° per 4 ore)
Applicazione I prudutti di cura di a pelle
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 20KG/BAG, 12MT/20' Container, 25MT/40' Container

Perchè u tripeptide di collagene di pesci hè utile in a pelle è a cura di a salute?

 

1. Cura di a pelle: U tripeptide di collagene di pesci hà funzioni di idratazione, attivazione di e cellule di a pelle, rinfurzà l'elasticità di a pelle, è desalinating wrinkles.Hè generalmente usatu in a cura di a pelle anti-aging è pò esse usatu cum'è un ingredientu impurtante in i cosmichi cum'è a maschera faciale, u liquidu di bellezza è l'essenza.

2. Cura di salute cumuni: i tripeptidi di collagene di pesci cuntenenu un gran numaru di aminoacidi cù caratteristiche di tissutu cunghjuntivu, chì ponu prumove a rinuvazione di cartilagine articular è tissutu ligamenti, alleviate a fatigue di l'eserciziu è l'incomodità di l'articuli, è impediscenu l'osteoporosi è altre malatie.

3. Guarigione di ferite: U tripeptide di collagene di pesci sustene a regenerazione di a pelle, per quessa hè aduprata per aiutà à restaurà ferite contaminate è guarite cum'è quelli dopu à i brusgi, soprattuttu in situazioni induve a capa epidermica di a pelle è u collagenu deve esse rigenerate.

Differenze trà u tripeptide di collagene di pisciè altre fonti di collagene

U collagene hè una proteina strutturale cumuna, chì vene da una varietà di fonti cumpresi sintesi animali, vegetali è artificiali.À mezu à elli, collagen-derivati ​​animali pò esse divisu in mammiferi è collagenu biogenic Marine, è tripeptides collagen pesci appartene à collagen biogenic Marine.Comparatu cù altre proteine ​​​​di collagene (cum'ècollagene bovino, collagene di pollo, etc.), i tripeptidi di collagene di pisci anu e seguenti caratteristiche:

1.High absorption rate: i tripeptidi di collagene di pisci sò faciuli à esse assorbiti è usati da u corpu per via di u so picculu pesu moleculare, è ponu esse assorbiti rapidamente senza digestioni, perchè ponu ghjucà un rolu megliu.

2.I vantaghji di sopra facenu chì i tripeptidi di collagene di pesci facenu megliu in rinfurzà l'elasticità di a pelle è a ritenzione di l'umidità.À u listessu tempu, hà ancu una certa capacità antioxidante è effettu citoprotettivu.

3.A surghjente di tripeptidi di collagene di pisci hè relativamente sicuru, è ùn serà micca contaminatu da sustanzi nocivi cum'è clenbuterol durante u prucessu di preparazione.

In generale, ancu s'ellu ci pò esse qualchì diffarenza trà e diverse fonti di collagene, indipendentemente da a fonte di collagene, u so rolu impurtante è u scopu di l'applicazione sò simili, è tutti anu bisognu à esse nantu à a premisa di una dieta normale di proteina adatta è. nutrienti per ottene u massimu effettu.

Quantu tempu u tripeptide di collagene di pisci piglia à travaglià?

L'efficacità di i tripeptidi di collagene di pesci varieghja da persona à persona è hè affettata da parechji fatturi, cum'è a cundizione fisica individuale, u metudu di amministrazione è a dosa.Certi pirsuni ponu sperimentà a pelle più liscia è più liscia in uni pochi di settimane, cù una flessibilità di l'articulazione mejorata.Tuttavia, per i migliori risultati, hè cunsigliatu di cuntinuà à piglià per un periudu di tempu.In particulare, hè cunsigliatu di piglià continuu per almenu 3 mesi per vede effetti più duraturi è significativi.

Sè vo circate un supportu cumuni per piglià u collagene marinu, pò piglià quattru à sei mesi per sente una migliione.I tendini sò generalmente più flessibili dopu à trè à sei mesi.I studii anu truvatu un impattu pusitivu nantu à i ghjinochji di i pazienti dopu à circa 13 settimane.

Nantu à noi

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.


Tempu di post: 02-02-2023