Salute di a pelle novu favuritu: collagene di pisci

Dapoi u Re di Bellezza hà introduttu u metudu di pigliàPeptide di Collagenu di Pescicura di a pelle, collagene marinu puru it subitu divintò u novu favuritu di bellezza di e ragazze.collagene marin pur, littéralement iHè suppostu esse una sustanza ricca di nutrienti, ma chì hè esattamente u collagene?Manghjendu pò veramente fà chì a vostra pelle pare megliu?Avemu dumandatu à l'esperti in nutrizione per spiegà diversi aspetti.

  • Chì ghjè u collagene?
  • Chì ghjè u collagene marinu puru?
  • Beneficii di a pelle di l'usu di Peptide di Collagenu di Pesci
  • U Peptide di Collagenu di Pesci cuntene questi nutrienti
  • Chì cibi cuntenenu collagene marinu puru?
  • Diversi funzioni di i prudutti interni è esterni

Video Demostrazione di Collagen

Chì ghjè u collagene?

U colagenu, un tipu di proteina polimerica, hè unu di i cumpunenti principali di a struttura di u tissutu umanu è a proteina più abbundante in u corpu, cuntendu u 25-33% di a proteina tutale in u corpu è l'equivalente à u 6% di u pesu di u corpu.U collagene si trova in tutti i tessuti è l'urgani di u corpu, cum'è: pelle, ossa, cartilagine, ligamenti, cornea, ogni tipu d'intima, fascia, etc., sò i cumpunenti principali per mantene a forma è a struttura di a pelle è i tessuti è l'organi, oltri a materia prima impurtante per riparà i tissuti danni.

Chì ghjè u collagene marinu puru

 

U collagene marinu puru hè un tipu di proteina funzionale macromolecular.U colagenu hè un cumpunente maiò di a pelle, chì custituisce u 80 per centu di a dermis.Forma una fina tela elastica in a pelle, intrappulà l'umidità fermamente per sustene a pelle.U ritmu di rigenerazione di u collagenu in u corpu umanu dopu a digestioni da i succhi gastrichi ùn hè micca verificabile.À mezu à elli, ACMETEA appartene à u top collagen di u mondu, chì hè a proteina più abbundante in u corpu di l'animali.Hè una proteina fibrosa insolubile è ancu una classe di matrice extracellulare, chì esisti principarmenti in i tessuti cunghjuntivi.

Dettagli rapidi di Peptide di Collagenu di Pesci

 
Nome di u produttu Peptide di Collagenu di Pesci
Numero CAS 9007-34-5
Origine Scala di pesci è pelle
Apparizione Polvere bianca à ligera gialla
Prucessu di pruduzzione Estrazione enzimatica idrolizzata
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da u metudu Kjeldahl
Solubilità Solubilità istantanea è rapida in acqua fredda
Pesu moleculare Circa 1000 Dalton o persunalizatu à ancu 500 Dalton
Biodisponibilità Alta biodisponibilità
Fluidità U prucessu di granulazione hè necessariu per migliurà a fluidità
U cuntenutu di umidità ≤8% (105 ° per 4 ore)
Applicazione Prodotti per a cura di a pelle, prudutti di cura di l'articuli, snacks, prudutti di nutrimentu sportivu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 20KG/BAG, 12MT/20' Container, 25MT/40' Container

 

Cumu l'usu di Peptide Collagenu di Pesci aiuta a vostra pelle?

Fish Collagen Peptide ùn hè micca solu u principale "adesivo" chì sustene a struttura di a pelle in a derma di a pelle, ma forma ancu una reta di corpu di supportu cù fibre elastiche, cum'è a struttura di rinfurzamentu chì sustene u tissutu di a pelle.Per quessa, abbastanza collagen pò fà e cellule di a pelle diventanu grassu, cusì chì a pelle hè piena di umidità, presentanu una elasticità ferma è umida, è pò mantene a pelle fina è liscia, è facenu stende e linee fine è e rughe, impediscenu efficacemente l'anziane di a pelle.E duie chjave per a pelle sana è bella - a resistenza di arrughe è l'idratazione - sò strettamente ligati à u collagene.U collagene marinu puru ùn hè micca solu a "primavera" di a pelle, ma ancu u maestru di a dermis, u grande reservoir di a pelle.A perdita di collagene porta direttamente à a diminuzione di l'almacenamiento d'acqua, chì serà riflessu in a rilassazione di a superficia di a pelle, invechje, opaca, è perdita di elasticità.

U Peptide di Collagenu di Pesci cuntene questi nutrienti

Proteine:Peptide di Collagenu di Pescihè un tipu di prutezione è hè una fonte maiò di aminoacidi, chì sò i blocchi di a proteina.

collagene marinu puru, chì hè derivatu da a pelle di pesci è squame, hè riccu in parechji nutrienti essenziali, cumprese:

Glycine: Stu aminoacidu hè abbundante in collagen è hè impurtante per a sintesi di altre proteini è per a regulazione di diversi prucessi metabolichi in u corpu.

Hydroxyproline: Stu aminoacidu si trova in alta concentrazione incollagene marinu puruè hè impurtante per mantene a stabilità è l'integrità di i tessuti cunghjuntivi.

Vitamina C: Questa vitamina hè impurtante per a produzzione di collagene è hà ancu proprietà antioxidanti chì ponu aiutà à prutezzione di a pelle da i danni.

In più di sti nutrienti,Peptide di Collagenu di Pescipò ancu cuntene altre sustanzie benefiche, cum'è u sulfate di chondroitin, chì si trova in cartilagine è si crede chì hà proprietà antiinflamatorii.

Chì cibi cuntenenu collagene marinu puru?Diversi funzioni di i prudutti interni è esterni

Attualmente, i metudi principali di supplementu di collagene in casa è in l'esteru sò u mantenimentu esternu (mascara, preparazione cusmetica) è l'usu orale internu (capsule, bevande).U supplementu di collagene marinu puru hè principalmente pigliatu internamente.Certi alimenti gelatinous, cum'è i tendini di vacca, i pedi di porcu, l'ali di pollulu, a pelle di pollulu, a pelle di pisci è u cartilagine, cuntenenu collagen.In ogni casu, u collagene in questi alimenti cumuni hè una grande proteina è ùn pò micca esse direttamente assorbita da u corpu umanu, per quessa ùn hè micca adattatu per u cunsumu regulare.

I prudutti di collagene marinu puri ingeriti seranu più assorbabili chì u mantenimentu esternu.Attualmente, alcune bevande di collagene internu nantu à u mercatu, cum'è u "collagen HTC" cuntenutu in a bevanda musculare di bellezza, hè a "proteina amino tripeptide" necessaria da a pelle.Hè a più chjuca unità di collagene di a pelle, chì pò esse cumpletamente utilizata da a pelle, è a velocità d'absorzione è l'efficacità sò parechje volte più altu ch'è u collagenu ordinariu.

L'applicazione esterna di cusmetichi chì cuntenenu Peptide di Collagenu di Pesci solubile in acqua pò migliurà l'aspettu di a pelle è migliurà a dulcezza di a pelle è a sensazione umida in una certa misura, perchè stu colagenu solubile in acqua hà una struttura helix cumpleta di trè fasi, chì pò capisce. una grande quantità d'acqua è permettenu i prudutti di cura di a pelle per ghjucà un effettu idratante efficace.

Un avvertimentu: solu uminuscule molécule di collagenecunnisciutu cum'è microcollagen penetre efficacemente in a derma di a pelle

Peptide di collagene di pisci pruduciutu da oltre biopharma

 

Circa i nostri prudutti di collagene marinu puru

Beyond Biopharma Co., Ltd. E materie prime di u peptide di collagene di pesci sò baccalà chì vive in l'acqua pura è senza contaminazione di l'Alaska.U nostru collagene marinu puru Collagen hè incolore, inodore, biancu è bellu, cù gustu neutru.Nurmalmenti, u pesu molekulari di u nostru Peptide di Collagenu di Pesci hè di circa 1000-1500 Daltons.Pudemu ancu persunalizà prudutti cù pesi molecolari intornu à 500 Daltons per voi


Tempu di Postu: Feb-09-2023