U Collagenu Bovinu prumove a flessibilità è u cunfortu di l'articule

Ci sò parechji tippi di collagenu, cumunu chì miranu a pelle, i musculi, i articuli, è cusì.A nostra cumpagnia pò furnisce u collagene cù e trè funzioni differenti sopra.Ma quì avemu principiatu cù una visione generale di unu di i più impurtantipeptidi di collagene bovinuper a salute di l'articuli.U collagenu bovinu hè un tipu di collagenu estratto da a pelle di vacche alimentate cù erba naturale.Ùn cuntene micca sustanzi chimichi, cusì u nostru collagene bovinu hè assai sicuru.Specializatu in u trattamentu di l'artrosi, l'osteoporosi, i feriti sportivi è l'iperplasia di l'osse, è altri prublemi.

  • Chì ghjè u collagene?
  • Perchè avemu bisognu di supplementi di collagene?
  • Chì sò e caratteristiche di u collagene bovinu?
  • Chì ghjè a funzione di u collagene bovinu?
  • Chì sò l'usi di u collagene bovinu per l'ossu?
  • Cù quali ingredienti pò esse usatu u collagene bovinu?

Video dimostrazione di u peptide di collagene bovinu

 

Chì ghjè u collagene?

 

U Collagenu hè una proteina strutturale è una di e proteini tissuti più impurtanti in l'omu è l'animali.Hè disposti inseme in forma di trè hélices per furmà una struttura fibruosa, chì esiste in a pelle, l'ossu, i musculi, i vini sanguini, l'intestini è altri tissuti, è ghjucà un rolu à mantene l'elasticità è a stabilità di sti tessuti.U collagene ùn hè micca solu un cumpunente funziunale impurtante di u corpu umanu è animale, ma ancu largamente utilizatu in l'alimentariu, i prudutti di salute, i cosmichi, i dispositi medichi è altri campi.Dunque, u collagene hè diventatu un cumpunente nutriente è funziunale di grande preoccupazione.

Perchè avemu bisognu di supplementi di collagene?

 

A quantità di collagene in u vostru corpu diminuisce cù l'età, chì hè una causa maiò di parechji prublemi.Per esempiu, a pelle perde gradualmente u so supportu di collagenu, mostrendu segni di l'anziane, cum'è a pelle flaccida, linee fini è arrughe.L'ossu perde gradualmente u collagenu, a densità di l'osse diminuite, faciule per causà osteoporosi è frattura;U fluidu sinoviale articulare cuntene un altu cuntenutu di collagene, è a mancanza di collagene pò causà dolore à l'articuli è ferite premature.Inoltre, u cunsumu crònicu, u stress, a mancanza di eserciziu è altri fattori ponu influenzà a sintesi di u collagenu è a riparazione.Dunque, per prumove a salute è ritardà l'anziane, un supplementu di collagene adattatu hè assai necessariu.

Scheda di Revisione Rapida di Peptide di Collagenu Bovinu

 
Nome di u produttu Peptide Halal Collagen Bovine
Numero CAS 9007-34-5
Origine Pelli bovine, nutrite d'erba
Apparizione Polvere bianca à bianca
Prucessu di pruduzzione Processo di estrazione di idrolisi enzimatica
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da u metudu Kjeldahl
Solubilità Solubilità istantanea è rapida in acqua fredda
Pesu moleculare Circa 1000 Dalton
Biodisponibilità Alta biodisponibilità
Fluidità Bona fluidità
U cuntenutu di umidità ≤8% (105 ° per 4 ore)
Applicazione Prodotti per a cura di a pelle, prudutti di cura di l'articuli, snacks, prudutti di nutrimentu sportivu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 20KG/BAG, 12MT/20' Container, 25MT/40' Container

 

Chì sò e caratteristiche di u collagene bovinu?

 

1.Una varietà di aminoacidi: u collagene bovinu cuntene 18 tipi di aminoacidi necessarii da u corpu umanu, soprattuttu riccu in glicina, proline, hydroxyproline è altri aminoacidi benifichi per a pelle, articuli, osse è altri tessuti.

2.Easy per esse assorbutu da u corpu: Simile à u collagene da altre fonti animali, u collagene bovinu hè ancu u collagenu di u tipu Ⅰ, è a so struttura fibru hè relativamente chjuca, cusì hè più faciule per u corpu per digerirà, assorbe è aduprà.

3.Provide una varietà di effetti di salute: u collagene bovinu hà un effettu assai evidenti nantu à a bellezza è a cura di a pelle, a cura di a salute di l'articuli, a migliione di a densità di l'osse è altri aspetti, chì ponu aiutà à migliurà l'elasticità di a pelle, riduce a inflamazioni di l'articuli è rinfurzà a salute di l'osse.

4.Most di i prudutti di u collagenu venenu da animali erbivori: postu chì certi paesi pruibiscenu u cunsumu di carne è prudutti d'animali, certi prudutti di collagene sceglienu a pelle di vacca da i paesi erbivori, in particulare in Europa, cum'è a materia prima, chì hè più affidata da i cunsumatori intornu à u mondu.

Chì ghjè a funzione di u collagene bovinu?

U collagene bovinu hè una proteina strutturale speciale cù aminoacidi abbundanti è peptidi bioattivi, chì ponu ghjucà una varietà di funzioni di salute in u corpu umanu.E so funzioni principali sò i seguenti:

1.Promote a crescita è a riparazione di a pelle, capelli è unghie, migliurà l'elasticità di a pelle, riduce arrughe è macchie è altri signali di anziane.

2.Improve a salute di l'articuli, aumenta l'elasticità è a tenacità di u tissue cartilagine, alleviate i feriti sportivi è l'osteoporosi è altri sintomi di malatie ossee.

3.Promote u metabolismu di u corpu, rinfurzà l'immunità, cuntribuiscenu à a digestioni, l'absorzione è l'equilibriu di u metabolismu di nutrienti.

4.Ameliora a salute cardiovascular, aiuta à regulà a pressione di sangue, diminuite u colesterolu è migliurà u flussu circulatori.

Chì sò l'usi di u collagene bovinu per l'ossu?

L'applicazione di u collagene bovinu in a salute di l'osse hè principalmente riflessa in i seguenti aspetti:

1.Promozione di a crescita di l'osse: u collagenu bovinu hè riccu in aminoacidi è peptidi bio-attivi, chì ponu furnisce nutrienti essenziali per a crescita di l'osse è prumove a proliferazione è a differenziazione di e cellule di l'osse.

2.Improve l'elasticità è a tenacità di l'ossu: u collagenu bovinu migliurà e proprietà meccaniche di l'ossu aumentendu a densità è a qualità di fibri di collagene in u tessulu di l'osse, facendu più resistente à e forze esterne è distorsioni, riducendu cusì u risicu di fratture è altre malatie di l'osse.

3.Relieve u dulore di l'ossu è di l'articuli: u collagene bovinu pò rinfurzà l'elasticità è a tenacità di u tissutu cartilaginu, migliurà a ritenzione d'acqua è a lubricazione di u cartilagine, è riduce u dolore è a ferita di l'osse è di l'articuli.

Chì ingredienti pò esse usatu cù u collagene bovinu idrolizatu?

U collagene bovinu pò esse usatu cù parechji ingredienti per a cura di a pelle.Eccu alcuni cumminazzioni cumuni:

1. L'acidu ialuronicu:Collagene bovinu idrolizatuè l'acidu hyaluronicu travaglianu inseme per aumentà a ritenzione di l'umidità di a pelle è a funzione di barriera, riducendu a perdita di umidità è a secchezza.Pò esse usatu inseme per rinfurzà l'effettu infuzione di a pelle, in particulare per e persone cù a pelle secca.

2.Glucosamine: U collagene bovinu è a glucosamine ponu esse aduprati inseme per avè un effettu sinergicu è prumove a salute di l'articuli à una certa misura.L'usu cumminatu di i dui pò aiutà à mantene a funzione normale di cartilagine articular è fluidu sinoviale, riduce l'occurrence di attritu articulare è deformazione di l'articulazione, ma pò ancu migliurà u cuntenutu di umidità è l'elasticità di u tissutu articular, allevia in modu efficace u dulore articular, goccia di spalle è altri. prublemi.

3.Vitamin C: U collagene bovinu è a vitamina C ponu prumove l'absorzione è l'utilizazione di l'altri, migliurà a sintesi è l'excrezione di colagenu, aiutanu à migliurà l'elasticità è a lucentezza di a pelle, è riduce i prublemi di a pelle, cum'è arrughe è pigmentazioni.

À propositu di Beyond Biopharma

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.


Tempu di post: 05-05-2023