Collagenu di pollo tippu ii per a Salute Articulata

Chicken Collagen type ii hè un ingredientu di prutezione estratto da cartilagini di sternu di pollo.Il s'agit d'un poudre de collagène de type II de couleur blanche et d'un goût neutre.Hà una bona solubilità è hè capaci di dissolve in acqua rapidamente.Chicken Collagen type ii hè un ingredientu premium largamente presente in i supplementi per a salute di l'articuli.Il s'agit du collagène de type II avec un riche contenu en mucopolisaccharides.Aiuta à custruisce una struttura sana di cartilagini articuli è lubricate e articuli.

Articuli di u Collagenu di Chicken Type II, ci focaliremu nantu à u Collagenu di Chicken Type II in l'articuli sottu:
● Chì ghjè u tipu di collagene di pollo ii ?
● Vantaghji di u colagenu di pollulu tippu ii pruduciutu da Beyond Biopharma
● Cumu funziona u collagenu di u tipu ii di pollo per a salute di l'articuli?
● Beneficii è Funzione di Chicken Collagen tipu ii
● Applicazione di u tipu di collagene di pollo ii
● Perchè scegliteci cum'è fabricatore di Chicken Collagen type ii ?

1. Chì ghjè u collagene di pollo tippu ii ?
U collagene di pollo tippu ii hè una polvera di proteina di collagene purificata da cartilagini di sternu di pollo.Il s'agit d'un poudre de collagène blanc inodore avec collagène type ii et mucopolisaccharides.Hè cù u culore biancu neve è hè capaci di dissolve in acqua rapidamente.A suluzione di u nostru colagenu di pollulu tippu ii hè trasparente è chjara.Hè adattatu per esse pruduciutu in polvere di bevande solidi o prudutti di suluzione orale.U nostru tipu di collagene di pollo ii hè cun una bona fluidità, pò esse cumpressu in Pasticchi.

2. Vantaghji di u collagene di pollo tippu ii pruduciutu da Beyond Biopharma
● U culore biancu neve, senza odore, gustu neutru.
Utilizemu u cartilagine di sternu di pollo premium per pruduce u nostru collagene di pollo tippu ii.U cartilaggiu di sternu di pollo hè purificatu da un prucessu d'idrolisi enzimaticu per sguassà u culore è l'odore di a materia prima.A tecnulugia di pruduzzione avanzata hè aduttata per cuntrullà a quantità precisa di l'enzima in modu chì u pesu molekulari di u collagene di pollo tippu ii hè ben cuntrullatu.In questu modu, u gustu di u collagene di pollo tippu ii hè cuntrullatu per esse naturali è Neutru.
● Ricca quantità di Mucopolisaccharides.
U nostru collagene di pollo tippu ii cuntene una ricca quantità di Mucopolisaccharidi chì sò assai impurtanti per a salute di l'articuli.Mucopolysaccharide hè un polisaccharide eterogeneu chì cuntene nitrogenu, chì hè u cumpunente principalu di u tissutu cunghjuntivu intercellulare cum'è cartilagini articuli.Esisti naturalmente in i cartilagini di pollo è fermanu in a so struttura moleculare originale cù u collagene di tipu ii.
● Good flowability è sulubility.
U nostru tipu di collagene di pollo ii hè pruduciutu da a tecnulugia diretta Spray Drying.U granu di particella di u nostru colagenu tipu ii in polvere hè ben cuntrullatu cù una bona fluidità è una solubilità immediata in acqua.U nostru collagenu di pollo di tipu ii hè adattatu per esse appiicatu in forma di bevande solidi in polvere, pasticchi o capsule.

3. Cumu funziona u collagene di pollo tipu ii per a salute di l'articuli?
U colagenu tipu II hè a basa di cartilagine articular è cartilagine hyaline, custituisce u 50% di tutte e proteine ​​​​in u cartilagine è u 85-90% di u collagenu in u cartilagine articular.U colagenu di pollo di u tipu ii forma fibri filamenti, una reta fibrillare chì permette à i proteoglicani di cartilagine-trapping per aggregate à l'articuli è furnisce forza di tensione meccanica à u sistema scheleticu.L'amministrazione orale di u collagene di pollo di tipu ii induce a tolleranza à risposti immune patologichi, benefica in l'artrite.

4. Benefici è Funzione di Chicken Collagen tipu ii ?

4.1 Reduce l'usura è u dulore di l'articuli: Diversi studii clinichi anu dimustratu chì a supplementazione di collagene di pollo tippu ii pò allevà u dolore causatu da a degenerazione è l'usura di l'articuli.Questu pò esse ligatu à a so inibizione di a proteina C-reattiva, chì hè unu di i principali marcatori inflammatorii in u corpu.Chicken Collagen type ii hè efficace per l'anziane di l'articulazione / l'artrite, l'artrite reumatoide, etc.

4.2 Supportu Funzione di muvimentu è allevia u dolore di l'articulazione: I prucessi clinichi anu dimustratu chì u collagene di pollo tippu ii pò sustene a capacità di u mutore è riduce l'incomodità è u dulore in l'articuli di i ghjinochje è di l'ankle.

4.3 Anti-aging, sustene a salute di l'osse è di l'articuli: u cartilagine cuntene una grande quantità di collagene di u tipu ii, a supplementazione di u collagene di pollulu tippu ii impedisce a perdita di cartilagine per via di l'anziane di l'articulazione, inibisce l'usura di l'articuli, a degenerazione è l'infiammazione, è hè benefica per a salute è a longevità. .

5. Applicazione di Chicken Collagen tipu ii ?
U collagene di pollo tippu ii hè un ingredientu premium per i supplementi dietetichi per a salute di l'articuli è l'osse.Hè largamente utilizatu è appiicatu in l'alimenti è i prudutti di i supplementi in forma di Capsule, Tablets è Solid Drinks Powder.

6. Perchè Sceglie noi cum'è un fabricatore di Chicken Collagen tipu ii?

6.1 Specializatu è Esperienza: We Beyond Biopharma hè stata specializata in a produzzione di colagenu in polvere per più di deci anni, simu sperimentati è specializati in prudutti di collagene.U collagene di pollo tippu ii hè unu di i nostri prudutti più forti.

6.2 Stabilimentu di Pruduzzione Ben stabilitu è ​​Sistema di Gestione di Qualità: U nostru stabilimentu di produzzione hè registratu FDA di i Stati Uniti, è noi u nostru sistema di gestione di a qualità hà passatu u sistema di gestione di qualità ISO è HACCP.

6.3 Un bonu supportu di documentazione: Pudemu furnisce un bonu supportu di documentazione per u nostru collagene di pollo tippu ii, cumpresi, COA, TDS, MSDS, Profilu di aminoacidu, dati di stabilità, o documenti di pacchettu tecnicu.Pudemu furnisce un supportu di registrazione di stu materiale se site interessatu.


Tempu di Postu: Apr-18-2022