Felicitate a nostra cumpagnia cù successu à aghjurnà u certificatu di certificazione di sistema di gestione di qualità ISO 9001: 2015

Per rinfurzà u livellu di gestione standardizatu è standardizatu di a cumpagnia, migliurà ancu a capacità di gestione di a produzzione di a cumpagnia, crea una qualità di serviziu eccellente, è cuntinueghja à rinfurzà l'influenza di a marca di a cumpagnia, a cumpagnia hà realizatu l'aghjurnamentu di certificazione di u sistema di gestione di qualità.

Aghjurnatu BEYOND ISO9001

Cosa hè ISO9001: 2015

ISO 9001: 2015 hè un standard ricunnisciutu globalmente per i sistemi di gestione di a qualità (QMS) sviluppatu da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO).Fornisce un quadru per l'urganisazioni per stabilisce, implementà, mantene è migliurà continuamente u so sistema di gestione di qualità.

U standard delinea i requisiti chì l'urganisazioni devenu risponde per ottene a certificazione ISO 9001: 2015.Queste esigenze includenu:

1.Stabbilimentu di una pulitica di qualità è obiettivi di qualità

2.Documenting prucedure è prucessi

3. Stabbilimentu di un sistema per a gestione è a misurazione di u rendiment

4.Ensuring chì tutti l'impiegati sò furmatu è cumpetenti

5.Continuously surviglianza è migliurà u sistema

Implementendu ISO 9001: 2015, l'urganisazioni ponu migliurà a so qualità generale, aumentà a satisfaczione di i clienti, è riduce i costi identificendu è affruntendu inefficienze in i so prucessi.

Aduttà u vantaghju di ISO9001: 2015

1.Improve a qualità di u produttu è di u serviziu: L'implementazione di ISO 9001: 2015 aiuta l'impresa à stabilisce è mantene un sistema di gestione di qualità chì si cuncentra à risponde à i bisogni di i clienti è à migliurà a qualità di i prudutti è di u serviziu.

2.Improve a satisfaczione di u cliente: Focus nantu à i bisogni di i clienti è a migliione cuntinua di a qualità di u produttu è di u serviziu.

3.Riduzzione di u costu: aiuta à l'imprese à identificà è eliminà l'inefficienze in i so prucessi, riducendu i costi assuciati à i rifiuti è a ripresa.

4.Improving decisioni: ISO 9001: 2015 richiede chì l'imprese stabiliscenu è monitoranu indicatori chjave di prestazione chì furniscenu dati chì ponu esse aduprati per piglià decisioni infurmate nantu à a migliurà di u prucessu è l'allocazione di risorse.

5.Better Employee engagement: Implementing ISO 9001: 2015 pò aiutà l'urganisazione à stabilisce roli è rispunsabilità chjaramente, aumentà a participazione di l'impiegati in a decisione, è prumove una cultura di migliuramentu cuntinuu, risultatu in un incrementu di l'ingaghjamentu è a satisfaczione di l'impiegati.

NANTU À NOI

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.

I nostri prudutti principali di collagene sò Peptide di Collagenu di Pesci Idrolizatu, Tripeptide di Collagenu di Pesci, Peptide di Collagenu Bovinu Idrolizatu, Collagenu di pollo idrolizatu di tipu ii, è Collagenu di pollo di tippu ii Undenatured.Producemu ancu prudutti di a serie Gelatina per l'Industrie Alimentare è Pharma.Furnemu suluzioni persunalizati di i prudutti di Collagen è gelatina per i nostri clienti.


Tempu di Postu: Feb-17-2023