Peptide di Collagenu di Pesci è Bellezza di a Pelle

Peptide di collagene di pescehè un tipu di collagenu cù pisu moleculare bassu.I peptidi di collagene di pesci si riferiscenu à i picculi prudutti di peptidi moleculari ottenuti da a tecnulugia di proteolisi chì utilizanu carne di pesci o pelle di pesci, squame di pesci, osse di pesci è altri prudutti di trasfurmazioni di pesci è pesci di pocu valore cum'è materie prime.

A cumpusizioni di l'aminoacidi di u collagenu hè diversu da l'altri proteini.Hè riccu in glicina, prolina è altu cuntenutu di hydroxyproline.Glycine cuntene circa 30% di l'aminoacidi totali, è u cuntenutu di proline supera u 10%.U Collagen hà ancu una bona retenzioni d'acqua, hè un eccellente agente idratante cooperativu.I prudutti di collagene anu trè effetti di prutezzione di l'umidità di a pelle, aumentendu a densità di l'osse è rinfurzà l'immunità.Ghjucanu un rolu impurtante in bellezza, fitness è salute di l'osse.L'alimentariu funzionale, i prudutti di salute è i cosmetichi sò largamente usati.

In questu articulu, avemu da discutiri nantu à u Peptide di Collagenu di Pesci in i temi sottu:

  • Chì ghjèPeptide di Collagenu di Pesci?
  • A cosa serve u collagene di pisci ?
  • Chì ghjè l'applicazione di u peptide di collagene di pesci in i supplementi alimentari?
  • U collagene di pisci hà un effettu secundariu?
  • Quale ùn deve micca piglià u collagene di pisci ?

U peptide di collagene di pesce hè un pruduttu naturali di salute estratto da a pelle di squame di pesci.U so cumpunente principale hè u collagen, chì hè assai benefica per a pelle dopu chì a ghjente manghja.Puderà aiutà a pelle à chjappà l'acqua è aumentà l'elasticità di a pelle.I peptidi di collagene di pesci anu assai altri benefici in più di a bellezza, ponu rinfurzà l'osse è a pelle.

Attualmente, u collagenu estratto da e pelle di pesci in u mondu hè duminatu da i peddi di baccalà di mare.U coddu hè principalmente pruduciutu in l'acqua fridda di l'Oceanu Pacificu è l'Oceanu Atlanticu Nordu vicinu à l'Oceanu Articu.U coddu hà un grande appetite è hè un pesciu migratori gluttonosu.Hè ancu u pesciu cù a più grande cattura annuale in u mondu.Una di e classi cù un valore ecunomicu impurtante.Perchè u coddu di mare profonda ùn hà micca risicu di malatie animali è residui di droghe di ripruduzzione artificiale in termini di sicurezza, hè attualmente u collagene di pesci più ricunnisciutu da e donne in parechji paesi.

A cosa serve u collagene di pesce?

 

Peptide di collagene di pescehè bonu per u corpu umanu in parechji aspetti.

1. U Peptide di Collagenu di Pesci pò allevà rapidamente a fatigue di u corpu è rinfurzà l'immunità di u corpu.

2. Peptidi di collagene di a pelle di pesci marini, taurina, vitamina C è zincu anu effetti nantu à u corpu, l'immunità cellulare è l'immunità umorale.Funzione immune, prevenzione è migliurà di e malatie di u sistema riproduttivu maschile.

3. Spermatogenesi è solidificazione, migliurà è mantene a funzione normale di tissuti elastichi è organi.

4. Pesce Peptide Collagen pò Promuvà a riparazione di danni epiteliali corneali è prumove a crescita di e cellule epiteliali corneali.

5. U Peptidu di Collagenu di Pesci hè benefica per u mantenimentu di a forza fisica di l'atleti durante l'esercitu è ​​​​a ricuperazione rapida di a forza fisica dopu l'eserciziu, per ottene un effettu anti-fatigue.

6. Collagenu di pesce aiuta à Improve l'elasticità musculare.

7. Hà un effettu evidenti nantu à i burns, i ferite è a riparazione di tissuti.

8. Prutegge mucosa gastrica è effettu anti-ulcer.

Chì ghjè l'applicazione di u peptide di collagene di pesci in i supplementi alimentari?

A funzione è l'applicazione di i peptidi di collagene di pesci in i supplementi alimentari:

1. Antioxidante, anti-rughe è anti-aging: Peptide di collagene di pesce hà un effettu anti-ossidazione, chì pò scavenge radicali liberi è rallentà l'anziane di a pelle.

2. Moisturizing è moisturizing: Hè cuntene una varietà di cumpunenti aminoacidu, hà un gran numaru di gruppi idrofili, è hà un bonu effettu moisturizing.Hè un fattore idratante naturali.I peptidi di collagenu ponu prumove a sintesi di u collagenu di a pelle, mantenenu l'elasticità di a pelle, è facenu delicatu è brillanti..Hà l'effettu di migliurà a pelle, aumentendu l'umidità è rinfurzà l'elasticità.

3. Prevenzione di l'osteoporosi: I peptidi di collagene ponu rinfurzà a funzione di l'osteoblasti è riduce l'attività di l'osteoclasti, favurendu cusì a furmazione di l'oste, migliurà a forza di l'osse, impediscenu l'osteoporosi è rinfurzendu l'absorzione di calcium.Aumentà a densità di l'ossu.

4. Aumentà l'immunità: I peptidi di collagene ponu rinfurzà significativamente l'immunità cellulare è l'immunità umorale di i topi, è i peptidi di collagene ponu rinfurzà a funzione immune di i topi.

U Collagenu di Pesci hà effetti secundari?Quale ùn deve micca piglià u peptide di collagene di pisci?

Precauzioni per u cunsumu dipeptide di collagene di pisci

1. E donne incinte ùn ponu manghjà.U cunsumu di peptide di collagene di pesci da e donne incinte serà dannusu per u fetu, perchè u collagenu cuntene finu à 19 tippi d'aminoacidi, ma alcuni ùn sò micca assorbiti da u fetu in u ventre, chì risultanu in eccessivi seconda caratteristiche di u zitellu. .A prima maturazione hè assai preghjudiziu à u crescita di u zitellu.

2. Ùn ci hè bisognu di manghjà sottu à l'età di 18. U collagene in u nostru corpu entra in u periodu di punta di perdita da l'età di 25. In fatti, ùn ci hè bisognu di cunsumà u collagen in u corpu sottu à l'età di 18. perchè u collagene in u corpu ùn hè micca statu ancu cunsumatu.Accumincia à perde, è ùn hè micca bonu per cumpensà.

3. Quelli chì soffrenu di a malatia di u pettu ùn pò micca manghjà.U Collagenu di Pesci hà una grande quantità di tissutu di zoccu è hà l'effettu di rinfurzà u pettu.Per l'amici cù a malatia di u pettu, manghjendu u collagenu aumenterà i sintomi di l'iperplasia di u pettu, chì ùn hè micca favurevule à a ricuperazione.

4. E persone cun insufficiency renale ùn pò micca manghjà.E persone cun insufficienza renale duveranu limità a so ingesta di proteini.Anu da manghjà menu manciari cù un altu cuntenutu di proteina, perchè i so rini ùn ponu micca carica è decompone.U colagenu deve esse una sustanza ricca di prutezione, per quessa hè megliu manghjà menu o micca.

5. Quelli chì sò allergii à i frutti di mare ùn pò micca manghjà.In generale, u collagene estratto da i pesci serà di megliu qualità è più sanu, cù menu grassu di quelli chì sò estratti da l'animali, ma certi amichi sò allergii à i frutti di mare.Iè, allora quandu compra, duvete vede chjaramente s'ellu u vostru collagene hè di pesci o di collagene animale.


Tempu di post: Aug-16-2022