Collagenu di Pesci: A megliu scelta per a pelle sana

Quandu si tratta di cura di a pelle, simu sempre à circà u prossimu megliu.Da creme per a faccia di fantasia à serum di moda, u mercatu hè inundatu di prudutti chì prumettenu una pelle ghjovana è radiante.Tuttavia, trà e parechje opzioni, un ingredientu si distingue è hè pruvatu ancu megliu in a ricerca di una pelle sana -collagene di pisci.

À l'età, a produzzione naturale di collagene di u nostru corpu diminuisce, purtendu à linee fini, arrughe è a pelle cadente.Hè quì chì u collagene di pisci entra in ghjocu.

Ma cumu hè esattamente u collagenu di pesci diffirenti da altre fonti di collagenu?Scava più in profondità perchè u collagene di pisci hè megliu.

E diffirenzii trà u collagenu di pisci è l'altri fonti di collagenu

Prima di tuttu, u collagene di pisci hà un pesu moleculare più chjucu cumparatu cù altre fonti di collagene.Questu significa chì hè più facilmente assorbita è utilizatu da u corpu.Per quessa, u collagene di pesci hà una biodisponibilità più alta, chì li permette di ghjunghje in modu efficace à i strati più profondi di a pelle è esercitanu i so effetti magichi per rinfurzà è restaurà u tonu di a pelle.

Un'altra caratteristica notevole dicollagene di piscihè a so cumpusizioni unica di aminoacidi.Contene alta concentrazione di l'aminoacidi prolina è glicina, chì sò necessarii per a sintesi di colagenu.In fatti, u collagenu di pisci hè statu truvatu per stimulà a produzzione di novu collagenu in a pelle, migliurà effittivamenti a so struttura generale è a forza.Questu naturalmente riduce l'aspettu di arrughe, linee fine è altri signali di l'anziane.

In più di a so cumpusizioni d'aminoacidi impressiunanti, u collagene di pisci hè ancu riccu in antioxidanti.Sti cumposti putenti aiutanu à cumbatte i radicali liberi, chì sò rispunsevuli di u stress oxidativu è i danni di a pelle.Neutralizendu queste molécule dannuse, u collagene di pisci aiuta à prutege a vostra pelle da l'anzianu prematuru, assicurendu una pelle ghjovana è radiante.

Inoltre, u collagene di pesci hè cunnisciutu per a so eccellente solubilità in acqua, facendu versatile è faciule d'incorpore in a vostra vita di ogni ghjornu.Sia preferite beie bevande ricche di collagene, aghjunghje supplementi in polvere à i vostri smoothies, o utilizate prudutti di cura di a pelle ricchi di collagene, u collagene di pesci si adatta perfettamente à u vostru regime di cura di a pelle, dendu flessibilità in scelta U formatu chì funziona megliu per voi.

Da induve vene stu collagene straordinariu?

 

Collagenu di piscihè derivatu da a pelle è squame di diverse spezie di pisci, cum'è u coddu, u salmone è a tilapia.Questi pesci sò accuratamente selezziunati per assicurà chì u collagene di a più alta qualità hè estratta, risultatu in un pruduttu puru è putente chì furnisce benefici ineguagliabili per a cura di a pelle.

Funzioni veloci di u collagene di pisci

 

 

Nome di u produttu Polvere di collagene di pesce idrolizatu
Origine Scala di pesci è pelle
Apparizione Polvere bianca
Numero CAS 9007-34-5
Prucessu di pruduzzione idrolisi enzimatica
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da u metudu Kjeldahl
Perdita à l'asciugatura ≤ 8%
Solubilità Bona solubilità in acqua
Pesu moleculare menu di 1500 Dalton
Biodisponibilità Alta biodisponibilità, assorbimentu rapidu è faciule da u corpu umanu
Applicazione Polvere di Drinks Solidi per a Salute Anti-età o Articulazioni
Certificatu Halal Iè, MUI Halal hè dispunibule
Certificatu di Salute UE Iè, u certificatu di salute di l'UE hè dispunibule per u scopu di sdoganamentu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 10 kg/tamburu, 27 tamburi/pallet
 

 

I vantaghji di u nostru collagene di pisci

 

1. Pruduzzione GMP: Seguimu i prucessi GMP durante a produzzione di u nostru sulfate di chondroitin.

2.Supportu di documenti cumpletu: Pudemu furnisce un supportu di documentazione cumpleta per u nostru chondroiitn sulfate.

3.Pruvazioni di laboratoriu propiu: Avemu u nostru propiu laboratoriu, chì farà a prova di tutti l'articuli listati in u COA.

4. Test di laboratoriu di terzu partitu: Mandemu u nostru sulfate di chondroitin à un laboratoriu di terzu per pruvà per verificà chì a nostra prova interna hè validata.

5. Specificazione persunalizata Disponibile: Semu disposti à fà a specificazione persunalizata di chondroitin sulfate per i nostri clienti.Sè vo avete esigenze spiciali nant'à chondroiitn sulfate, cum'è a distribuzione di particella, Purità.

À propositu di Beyond Biopharma

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.


Tempu di post: 23-oct-2023