Fabbricante di Tripeptide di Collagenu di Pesci

We Beyond Biopharma Avìa lanciatu cù successu u nostru novu pruduttu: Fish Collagen tripeptide.

Chì ghjè u Pesce Collagen Tripeptide?
U tripeptide di Collagenu di Pesci hè cumpostu di tripeptidi di collagene marinu di pisu bioattivu, chì sò altamente biodisponibili è solubili in acqua.A struttura molekulari di i Tripeptidi di Collagenu di Pesci hè custituita da una glicina, una prolina o idrossiprolina è più un altru aminoacidu.

I tripeptidi di Collagenu di Pesci pruduciutu da Beyond Biopharma sò u collagene di pesci marinu standardizatu à almenu 15% di tripeptidi altamente biodisponibili è cù un pesu moleculare assai bassu intornu à solu 280Dalton.U pesu moleculare mediu di u peptide di collagene normale hè di circa 1500 Dalton.

Peptide di Collagenu di Pesci 57
Fabbricante di Tripeptide di Collagenu di Pesci
Tripeptide di collagene di pesce 2

Fish Collagen tripeptide cumu travaglià?
I tripeptidi bioattivi di u nostru tripeptide di collagene di pesci sò furmati da una sequenza di Gly-XY, induve X è Y sò aminoacidi chì creanu u collagenu cum'è hydroxyproline, proline o alanine.

Collagen tripeptide hà una forte permeabilità à a pelle, è pò cumminà cù e cellule epiteliali di a pelle attraversu u stratum corneum, participà è migliurà u metabolismu di e cellule di a pelle, è rinfurzà l'attività di colagenu in a pelle.Pò mantene l'integrità di l'umidità di u stratum corneum è a struttura di fibra, migliurà l'ambiente di vita di e cellule di a pelle è prumove u metabolismu di u tessulu di a pelle, rinfurzà a circulazione di sangue, è ottene u scopu di idratà a pelle.

Tripeptide di collagene di pesce 3

Cumu pruduce u Tripeptide di Collagenu di Pesci?
U prucessu d'altu rendimentu per ottene u nostru tripeptide di collagene di pesci hè realizatu cù l'usu di enzimi specifichi è l'idrolisi enzimatica sequenziata, chì à u turnu cleaves punti specifichi di a molécula di collagene, generando cumminazzioni di peptidi è tripeptidi cù diverse attività biologiche.

Differenzi di i nostri pesci Collagen Tripeptide?
Inoltre, u nostru tripeptide di collagene di pisci cuntene cuncentrazioni standardizzate di a sequenza di collagene integrale di Glycine, Proline è Hydroxyproline (GPH), chì face esse un tripeptide di collagene di pesce unicu.Nisunu di qualsiasi altru collagene attualmente cummercializatu hà sti specificità in a so cumpusizioni.

Applicazione di Pesci Collagen Tripeptide
U nostru Tripeptide di Collagenu di Pesci hè utilizzatu in Supplementi alimentari per a cura di a pelle è in i prudutti Cosmetici


Tempu di Postu: Apr-18-2022