Bona nutizia !Beyond Biopharma Co., Ltd. Aghjurnate cù successu u certificatu di registrazione FDA di i Stati Uniti 2023!

Beyond Biopharma Co., Ltd. Ottenutu successu a registrazione FDA di i Stati Uniticertificatu,per a nostra forza di marca è a qualità di u produttu per aghjunghje una altra prova!

All along, Beyond Biopharma Co., Ltd Basatu nantu à a qualità di sicurità, salute è Zhuo Chuang, avemu strive à creà prudutti d'alta qualità, cusì chì i cunsumatori ponu veramente gudiri prudutti d'alta qualità.

Semu impegnati à purtà a salute à ogni cunsumadore;A nostra ricerca di qualità Zhuo Chuang, solu prugressu, micca cumpletu!

US FDA 2023

Cosa hè a FDA?

A FDA (US Food and Drug Administration) hè una agenzia di u guvernu federale di i Stati Uniti incaricata di vigilà è di regulà a sicurezza è l'efficacità di l'alimentariu, droghe, dispositi medichi, cosmetichi è altri prudutti cunnessi.A missione di a FDA hè di prutege u publicu da i prudutti insicuri o micca pruvati è di assicurà chì questi prudutti rispondenu à i requisiti di e lege è regulamenti federali.A FDA rivisiona è appruva novi prudutti, monitoreghja i prudutti nantu à u mercatu, è piglia l'azzioni necessarii per prutege a salute publica.

Chì significarà registrà cun successu cù a FDA?

 

1. Sicurezza di u produttu: U candidatu deve furnisce u certificatu di sicurezza di u pruduttu pertinente.Questu generalmente include una seria di esperimenti è rapporti di ricerca fatti durante a ricerca, a prova è a valutazione di u pruduttu.

2. Efficacia di u produttu: U candidatu deve furnisce evidenza di l'efficacità di u pruduttu.Questu generalmente include studii clinichi è dati nantu à l'efficacità, l'usu è l'efficacità di u pruduttu.

3. Pruduzzione è cuntrollu di qualità: U candidatu deve furnisce infurmazioni detallate nantu à a pruduzzione è u cuntrollu di qualità di u pruduttu, cumprese specificazioni è certificazione di u prucessu di produzzione è e prucedure di cuntrollu di qualità.

4. Etichettatura è imballaggio: I candidati devenu furnisce infurmazioni nantu à u produttuetichettatura è imballaggio per assicurà chì sò conformi à i regulamenti FDA.Questu include e parolle, gràfiche è avvirtimenti nantu à l'etichetta, è ancu e specificazioni è u disignu di l'imballu di u produttu.

A FDA hà una grande influenza in i Stati Uniti è ancu in u mondu.Hè cunnisciutu com'è u "guardianu di a salute" di l'Americani.A so credibilità è i normi prufessiunali anu guadagnatu a fiducia di parechji esperti è di u publicu.

Avemu da travaglià dura per sviluppà è lancià più prudutti d'alta qualità, per migliurà a qualità di i prudutti, creà una cuscenza di a marca più alta, è rende i nostri prudutti più internaziunali.

In u futuru, i nostri prudutti sani è stili di vita sanu seranu passati à più cunsumatori, spargugliati in ogni angulu di u mondu!


Tempu di Postu: Feb-16-2023