Effetti multipli di Chondroitin Sulfate Sodium

U sughjettu di a nutizia di u produttu d'oghje hè u sulfate di chondroitin.Oghje, cum'è l'attenzione crescente di a ghjente à a salute, a materia prima chondroitin sulfate ancu in a vita di u Populu Corsu ghjoca un rolu assai impurtante, cum'è additivi alimentarii, supplementi nutrizionale, alimenti per animali domestici, droghe, cusmetichi, prudutti di salute è cusì.Chondroitin sulfate hè omnipresente in questi campi.Allora oghje, vi purteremu à capisce più u cuntenutu pertinente di chondroitin sulfate da i seguenti aspetti.

  • A definizione di chondroitin sulfate
  • E caratteristiche di chondroitin sulfate
  • L'applicazioni di Chondroitin sulfate
  • E forme di chondroitin sulfate
  • I vantaghji di u nostru Chondroitin Sulfate Sodium

A definizione di chondroitin sulfate

Chondroitin sulfate hè una sustanza impurtante chì esiste naturalmente in l'animali.Hè una molécula di polisaccharide chì ghjoca un rolu impurtante in u cartilagine, a pelle, u muru vascular è u tissutu cunghjuntivu.Chondroitin sulfate pò aumentà l'elasticità di cartilagine, lubricate e articuli, è prutegge i tessuti articulati.Per quessa, u sulfate di chondroitin hè largamente utilizatu in u campu di a salute di l'articuli, a salute di l'osse è a bellezza in nutromedicina è medicina.Sicondu diverse fonti di prudutti, i cumuni anusulfate di condroitina di squaluèsulfate di condroitina bovina, l'effettu di u cumunu hè di furnisce un sustegnu per a salute di l'articuli.

E caratteristiche di chondroitin sulfate

 

Sapemu chì u sulfate di chondroitin hè stata largamente utilizata in a nostra vita di ogni ghjornu.Pudete vede in i vostri supplementi di nutrimentu, forma di ingredienti medichi, ingredienti di crema faciale è cusì.Ma perchè hè cusì populari?Truvemu e risposte quì sottu inseme:

Struttura 1.Special: Chondroitin sulfate hè una molècula di polisaccharide naturali composta da glucosamine è acid sulfuric.A so struttura speciale li permette di ghjucà funzioni impurtanti in vivo, cum'è rinfurzà l'elasticità di cartilagine è prumove a lubricazione di l'articuli.

Cura 2.Joint: Chondroitin sulfate hè largamente utilizatu in a cura di l'articuli.Puderà stimulà l'attività di i chondrocytes, prumove a sintesi è a riparazione di cartilagine, è aiutanu à riduce u dolore di l'articuli è à migliurà a funzione articular.

Effettu 3.Anti-inflammatory: Chondroitin sulfate hà un effettu anti-inflammatory significativu nantu à e articuli.Puderà inibisce a liberazione di mediatori inflammatorii, riduce a inflamazioni di l'articulazione, in modu di allevà u dulore è l'inflamazioni.

4.Lubricating joints: Chondroitin sulfate pò aumentà a viscosità è l'elasticità di u fluidu di l'articuli, migliurà a lubricità di l'articuli, riduce l'attrito è l'usura, è aiutanu à mantene a funzione normale di l'articuli.

5.Pelle è bellezza: Chondroitin sulfate hà ancu un effettu pusitivu nantu à l'idratazione è l'elasticità di a pelle.Puderà prumove a sintesi di collagene, migliurà l'elasticità di a pelle, riduce e rughe è l'apparizione di linee fini.

Funzioni rapidi di chondroitin sulfate

 
Nome di u produttu Chondroitin Sulfate Soidum
Origine Origine di u squalu
Standard di qualità Standard USP40
Apparizione Polvere bianca à bianca
Numero CAS 9082-07-9
Prucessu di pruduzzione prucessu di idrolisi enzimatica
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da CPC Titration Method
Perdita à l'asciugatura ≤ 10%
Cuntenutu di Proteina ≤6,0%
Funzione Salute Articulata Supportu, Cartilagine è Salute di l'Ossa
Applicazione Supplementi dietetichi in Tablet, Capsule o Polvere
Certificatu Halal Iè, Halal Verificatu
Status GMP NSF-GMP
Certificatu di Salute Iè, u certificatu di salute hè dispunibule per u scopu di sdoganamentu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 25KG / Tamburu, Imballaggio Internu: Doppiu PE BAG, Imballaggio Esterno: Tamburo di Carta

 

Nome di u produttu Chondroitin Sulfate Soidum
Origine Origine bovina
Standard di qualità Standard USP40
Apparizione Polvere bianca à bianca
Numero CAS 9082-07-9
Prucessu di pruduzzione prucessu di idrolisi enzimatica
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da CPC Titration Method
Perdita à l'asciugatura ≤ 10%
Cuntenutu di Proteina ≤6,0%
Funzione Salute Articulata Supportu, Cartilagine è Salute di l'Ossa
Applicazione Supplementi dietetichi in Tablet, Capsule o Polvere
Certificatu Halal Iè, Halal Verificatu
Status GMP NSF-GMP
Certificatu di Salute Iè, u certificatu di salute hè dispunibule per u scopu di sdoganamentu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 25KG / Tamburu, Imballaggio Internu: Doppiu PE BAG, Imballaggio Esterno: Tamburo di Carta

 

L'applicazioni di Chondroitin sulfate

 

Cum'è u sopra citatu, chondroitin sulfate hà tanti carattiristichi chì ponu esse appiicati in quelli campi, cù u sviluppu di a nostra ticnoluggìa d'esseri umani, si sarà usatu in più è più campi à cambià a nostra parolla.Ma avà, pudete vede facilmente in l'applicazioni sottu:

1.Trattamentu di e malatie articuli: u sulfate di chondroitin hè spessu usatu in u trattamentu di e malatie articuli cum'è l'artrite è l'artrosi.Puderà aiutà à allevà u dolore di l'articulazione, à migliurà a funzione di l'articulazione, è aiuta à riduce a inflamazioni è prumove a riparazione di cartilagine.

2. Trattamentu di l'osteoporosi: u sulfate di chondroitin in qualchi schema hè utilizatu per u trattamentu di l'osteoporosi.Hè prubabile di aumentà a densità minerale di l'osse, migliurà i sintomi di l'osteoporosi anu certu effettu.

3.Skin care: Chondroitin sulfate hè cunsideratu à avè effetti anti-aging è cusmetichi, cusì hè aghjuntu à certi prudutti di cura di a pelle.Puderà migliurà l'elasticità di a pelle è furnisce un effettu idratante, è pò riduce l'occurrence di arrughe è linee fini.

E forme di chondroitin sulfate

In u mercatu oghje, pudete vede chì sò creati in diverse forme per risponde à e nostre diverse esigenze, cum'è:

1.Formulazioni orali: Chondroitin sulfate hè dispunibule cum'è formulazioni orali, cum'è pasticchi, capsuli, o polveri.L'agenti orali sò generalmente usati per furnisce un supplementu nutrizionale di salute di l'osse è di salute di l'osse.

Agenti 2.Topical: u sulfate di chondroitin pò ancu esse usatu cum'è un agentu topicu, cum'è crema, gel o aerosol.Questi agenti sò comunmente usati in u locu per trattà u dolore è l'inflamazioni articuli.

Cura 3.Skin: Chondroitin sulfate hè aghjuntu à certi prudutti di cura di a pelle, cum'è creme, lotioni, o maschere.Questi prudutti di cura di a pelle ponu furnisce l'effettu idratante, rassicurante è anti-età di a pelle.

4.Injection: chondroitin sulfate pò ancu esse fatta in injection, per trattamentu medico in certi casi.Sta forma da u duttore secondu e circustanze specifiche.

I vantaghji di u nostru Chondroitin Sulfate Sodium

1. Pruduzzione GMP: Seguimu i prucessi GMP durante a produzzione di u nostru sulfate di chondroitin.

2.Supportu di documenti cumpletu: Pudemu furnisce un supportu di documentazione cumpleta per u nostru chondroiitn sulfate.

3.Pruvazioni di laboratoriu propiu: Avemu u nostru propiu laboratoriu, chì farà a prova di tutti l'articuli listati in u COA.

4. Test di laboratoriu di terzu partitu: Mandemu u nostru sulfate di chondroitin à un laboratoriu di terzu per pruvà per verificà chì a nostra prova interna hè validata.

5. Specificazione persunalizata Disponibile: Semu disposti à fà a specificazione persunalizata di chondroitin sulfate per i nostri clienti.Sè vo avete esigenze spiciali nant'à chondroiitn sulfate, cum'è a distribuzione di particella, Purità.

À propositu di Beyond Biopharma

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.


Tempu di post: 25-aug-2023