Chì sò i 3 tipi di l'acidu hyaluronicu?

Acidu Hyaluronique: Capisce i 3 Tipi

L'acidu hyaluronicu hà guadagnatu una immensa popularità annantu à l'anni per i so benefici incredibili per a pelle.Hè diventatu un ingredientu base in parechji prudutti di cura di a pelle è trattamenti.Ma sapete chì ci sò in realtà trè tippi diffirenti di l'acidu hyaluronicu?Ogni tipu offre vantaghji unichi è ghjoca un rolu cruciale in mantene a pelle sana è ghjovana.In questu articulu, esploreremu i trè tippi di l'acidu hyaluronicu è i so benefici.

  • 1. High Molecular Weight Hyaluronic Acid
  • 2. Low Molecular Weight Hyaluronic Acid
  • 3. Cross-Linked Hyaluronic Acid
  • 4. Chì sò ialuronate di sodiu usatu?

L'acidu ialuronicu di altu pesu moleculare

 

L'acidu hyaluronicu d'altu pesu moleculare hè a più grande forma di a molécula.Hà un pesu moleculare più altu è una dimensione più grande cumparatu cù altri tipi di l'acidu hyaluronicu.A causa di a so grande dimensione, forma una capa protettiva nantu à a superficia di a pelle, creendu una barrera per prevene a perdita di umidità.Stu tipu d'acidu hyaluronicu furnisce una idratazione intensa, facendu a pelle pulpa è supple.

Quandu l'acidu ialuronicu di u pesu moleculare altu hè appiicatu in u locu, pò migliurà i livelli di umidità di a pelle, riducendu l'aspettu di linee fini è arrughe.Aiuta à restaurà a funzione di barriera naturale di a pelle, facendu menu propensi à danni ambientali.Inoltre, prumove una struttura di a pelle più liscia è uniforme.

L'acidu ialuronicu di pocu pesu molecularehà una dimensione moleculare più chjuca cumparatu cù l'acidu ialuronicu di altu pesu moleculare.Stu tipu d'acidu hyaluronicu hà a capacità di penetrà più profonda in i strati di a pelle.Aumenta a capacità di a pelle di mantene l'umidità è prumove a sintesi di collagene, chì porta à una elasticità mejorata.

L'acidu ialuronicu di pisu moleculare pocu hè particularmente benefica per affruntà e linee fini, arrughe è a pelle cadente.A so dimensione più chjuca li permette di ghjunghje à i strati più profondi di a derma, induve pò stimulà a produzzione di collagen è elastina, i proteini rispunsevuli di a fermezza è l'elasticità di a pelle.L'usu regulare di prudutti chì cuntenenu l'acidu ialuronicu di pisu moleculare bassu pò aiutà à restaurà l'aspettu ghjovanu di a pelle è à migliurà u tonu è a struttura generale di a pelle.

L'acidu ialuronicu cross-linked

 

 

L'acidu hyaluronicu cross-linked hè una forma mudificata di l'acidu hyaluronicu chì hè stata alterata chimicamente per aumentà a so longevità in a pelle.Stu tipu dil'acidu ialuronicuhè comunmente utilizatu in i filler dermali è injectables per rinfurzà e caratteristiche faciale è restaurà u voluminu in e zone affettate da l'anziane.

L'acidu hyaluronicu cross-linked furnisce u voluminu è l'idratazione immediata à a pelle, risultatu in un effettu plumping.Pò esse usatu per riempie e rughe profonde è linee fini, aumentà e labbra, è cuntorna e caratteristiche faciale.U prucessu di cross-linking rallenta a scomposizione naturale di l'acidu hyaluronicu, chì permette risultati più duraturi cumparatu cù l'acidu hyaluronicu micca mudificatu.

 

In cunclusioni, L'acidu hyaluronicu hè un ingredientu versatile chì offre parechji beneficii per a pelle.U tipu d'altu pesu moleculare crea una barriera protettiva è furnisce una idratazione intensa, mentre chì l'acidu ialuronicu di pesu moleculare bassu penetra più in profonda per prumove a sintesi di collagene è migliurà l'elasticità.L'acidu ialuronicu cross-linked hè cumunimenti utilizatu in riempitivi è injectables per ottene u voluminu instantanu è u rejuvenation.Capisce i sfarenti tippi di l'acidu hyaluronicu pò aiutà à sceglie i prudutti o trattamenti adattati per risponde à i vostri bisogni specifichi di cura di a pelle.Sè vo circate di idratà, volumizà o riduce i segni di l'anziane, l'acidu ialuronicu hà cupartu.

Funzioni veloci di l'acidu hyaluronicu

 
Nome materiale  Polvere d'acidu ialuronicu
Origine di u materiale Fermentazione di i batteri
Culore è Apparenza Polvere bianca
Standard di qualità Standard in casa
Purezza di l'HA > 90%
U cuntenutu di umidità ≤10% (105 ° per 2 ore)
Pesu moleculare Circa 0.2 -0.5 Million Dalton
Densità di massa > 0,35 g/ml cum'è densità di massa
Solubilità Solubilità perfetta in acqua
Applicazione Supplementi orali per a cura di a pelle
Shelf Life 2 anni da a data di pruduzzione
imballaggio Imballaggio internu: Saccu di Foil Sigillatu, 1KG / Bag, 5KG / Bag
Imballaggio esterno: 10 kg/tamburo di fibra, 27 tamburi/pallet

 

A cosa serve u sodium hyaluronate?

 

A cosa serve Sodium Hyaluronate?Stu prublema hè guadagnatu trazione in l'industrii di bellezza è medica cum'è a ghjente scopre i benefici incredibili di stu compostu multifunzionale.Sodium Hyaluronate hè un derivatu di u salinu di l'acidu hyaluronic chì hè diventatu un ingredientu populari in una varietà di prudutti di cura di a pelle, supplementi è trattamenti medichi.In questu articulu, esploremu e parechje applicazioni di hyaluronate di sodiu è mette in luce nantu à e so proprietà notevuli.

Sodium Hyaluronate hè cunnisciutu principalmente per a so capacità di mantene l'umidità, facendu un ingredientu impurtante in moisturizers, serums, è altri.prudutti di bellezza.Quandu s'applica in topica, forma una film invisibile nantu à a pelle chì aiuta à aumentà i livelli di idratazione è impedisce a perdita di umidità.Aiutà à creà un aspettu pulpitu è ​​ghjovanu riducendu l'aspettu di linee fini è rughe.In più, l'Hyaluronate di Sodiu aiuta à migliurà a struttura di a pelle, rendendula più suave, più liscia è più elastica.

In oltrecura di a pelle,ialuronato di sodiuveni usatu in variiapplicazioni mediche.Unu di i so usi più impurtanti hè in u campu di l'ortopedia, induve hè injected direttamente in l'articuli per alleviate l'individui chì soffrenu di l'artrite è di e malatie articuli.Lubrendu e articuli è riducendu a inflamazioni, l'injections di hyaluronate di sodiu ponu migliurà a mobilità, riduce u dolore, è ancu ritardà a necessità di intervenzione chirurgica.

In oftalmologia, Hyaluronate di sodiu hè utilizatu com'è lubricante per gocce d'ochji è lacrime artificiali.E so proprietà uniche facenu sta suluzione efficace in l'idratazione di l'ochji è furnisce sollievu per quelli chì sperimentanu l'ochji secchi o l'incomodità da l'usu prolongatu di l'urdinatore o l'esposizione à l'irritanti ambientali.

Inoltre, u sodium hyaluronate si trova inprudutti dentalicum'è collutori di bocca è dentifrici.A so capacità di mantene l'umidità è di prumove a guariscenza di i tessuti a rende ideale per allevà e cundizioni orali cum'è a bocca secca, l'irritazione di gengive è l'afta.L'usu di hyaluronate di sodiu in i prudutti di cura dentale aiuta à prutege è nutrisce i tessuti orali, assicurendu una salute orale ottima.

Un altru spaziu passiunanti induve ialuronate di sodiu mostra prumessa hè in u campu dimedicina estetica.Hè largamente utilizatu cum'è un filler dermal per rinfurzà e caratteristiche faciale è restaurà a perdita di volumi assuciata à l'anziane.Injecting hyaluronate di sodiu in spazii specifichi di a faccia, i prufessiunali di a salute ponu aiutà à riduce l'apparizione di arrughe, restaurà i contorni faciale è ottene un aspettu più ghjovanu.Questa prucedura non invasiva hè populari per i so risultati immediati è u minimu downtime.

In più,i prudutti di sodium hyaluronate è supplementisò spessu cunsigliati per i so benefici in prumove a salute di l'articuli è l'osse.A ricerca mostra chì l'hyaluronate di sodiu stimula a produzzione di collagene è proteoglicani in u corpu, chì sò cumpunenti impurtanti in u mantenimentu di l'osse è articuli forti è sani.U cunsumu regulare di supplementi di hyaluronate di sodiu pò aiutà à migliurà a mobilità di l'articuli, riduce u dolore di l'articulazione è aumenta a flessibilità.

In cunclusioni, l'hyaluronate di sodiu hè diventatu un compostu rivoluzionariu cù una larga gamma di applicazioni in l'industria di bellezza è medica.A so capacità di mantene l'umidità, prumove a guariscenza di i tissuti è migliurà a salute di l'articuli face un ingredientu populari in a cura di a pelle, a medicina è i supplementi.Sè vo circate di rinvià a pelle, riduce u dolore articular o rinfurzà e caratteristiche faciale, l'Hyaluronate di sodiu furnisce una soluzione multifunzionale cù benefici drammatici.Abbracciate u putere di stu compostu incredibile è sblocca u so potenziale per trasfurmà a vostra salute è l'apparenza.

FAQs nantu à l'acidi ialuronici

 

Possu avè picculi campioni per scopi di teste?

1. Cantu gratuitu di campioni: pudemu furnisce finu à 50 grammi di campioni gratuiti di l'acidu hyaluronicu per u scopu di teste.Per piacè pagà per i campioni se vulete più.

2. Costu di trasportu: Di solitu mandà i campioni via DHL.Sè avete un contu DHL, fateci sapè, manderemu via u vostru contu DHL.

Chì sò i vostri modi di spedizione?

Pudemu spedinu sia per aria sia per mare, avemu i documenti necessarii di trasportu di sicurità per a spedizione aerea è marittima.

 Chì ghjè u vostru imballu standard?

U nostru imballaggio standard hè 1 KG / saccu di foglia, è 10 sacchetti di foil messi in un tamburu.O pudemu fà imballaggi persunalizati secondu e vostre esigenze.

À propositu di Beyond Biopharma

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.


Tempu di post: Aug-23-2023