Chì ghjè l'acidu hyaluronicu è a so funzione in a salute di a pelle

L'acidu hyaluronicu hè naturali in l'omu è l'animali.L'acidu ialuronicu hè u cumpunente principale di i tessuti cunghjuntivi cum'è a sustanza intercellulare, u corpu vitreu è u fluidu sinovial di u corpu umanu.Ghjoca funzioni fisiulogichi impurtanti in u corpu per retene l'acqua, mantene u spaziu extracellulare, regulà a pressione osmotica, lubricate è prumove a riparazione cellulare.

In questu articulu, faremu una introduzione completa nantu à l'acidu hyaluronicu o hyaluronate di sodiu.Parleremu di i temi sottu:

1. Chì ghjèl'acidu ialuronicuo Sodium Hyaluronate?

2. Chì hè u benefiziu di l'acidu hyaluronicu per a salute di a pelle?

3. Chì faci l'acidu hyaluronicu per a vostra faccia ?

4. Pudete adupràL'acidu ialuronicuogni ghjornu?

5. Applicazione di l'acidu hyaluronicu in i prudutti cusmetichi per a cura di a pelle?

Chì ghjèl'acidu ialuronicuo Sodium Hyaluronate?

 

L'acidu hyaluronicu hè una classa di sustanzi polisaccaridi, una classificazione più dettagliata, appartene à a classe di mucopolisaccaridi.Hè un polimeru molekulari altu cumpostu da una disposizione ripetuta di gruppi di l'acidu D-glucuronicu è N-acetilglucosamine.I più gruppi ripetuti, più altu hè u pesu moleculare di l'acidu hyaluronicu.Dunque, l'acidu hyaluronicu in u mercatu varieghja da 50 000 Daltons à 2 milioni di Daltons.A più grande diferenza trà elli hè a dimensione di u pesu moleculare.

L'acidu hyaluronicu ghjoca un rolu impurtante in u corpu umanu, è esiste assai in a matrice extracellular.Inoltre, hè presente in parechji organi è tissuti, è ghjoca un rolu in a retenzioni di l'acqua è a lubricazione, cum'è u corpu vitreous, u fluidu sinovial joint è a pelle.

Sodium Hyaluronate hè a forma di sal di sodiu di l'acidu hyaluronic.Hè una forma di sali stabilizzati di l'acidu hyaluronicu chì pò esse appiicatu cummerciale in diversi prudutti.

Chì sò i benefici di l'acidu hyaluronicu per a salute di a pelle?

1. Conducente à l'idratazione di a pelle U film d'idratazione furmatu da l'acidu hyaluronicu cù un grande pesu moleculare nantu à a superficia di a pelle hè avvoltu intornu à a superficia di a pelle per prevene a perdita d'acqua, per quessa, ghjucà un effettu idratante, chì hè una di e funzioni principali di HA in. cusmetichi.​

2. Hè benefica per nutriscia a pelle.L'acidu hyaluronicu hè una sustanza biologica inherente di a pelle.A quantità tutale di HA cuntenuta in l'epidermisa umana è a dermis conta più di a mità di l'HA umana.U cuntenutu di l'acqua di a pelle hè direttamente ligata à u cuntenutu di HA.Quandu a quantità di l'acidu hyaluronicu in a pelle diminuite, porta à una diminuzione di a quantità d'acqua in i celluli è trà e cellule di u tessulu di a pelle.

3. Conducente à a prevenzione è a riparazione di i danni di a pelle L'acidu hialuronicu in a pelle prumove a differenziazione di e cellule epidermiche cumminendu cù CD44 nantu à a superficia di e cellule epidermiche, scavenging radicali liberi di l'ossigenu attivu, è prumove a regenerazione di a pelle in u situ feritu.
4. Antibacteriale è antiinflamatoriu benefica per a pelle U film di idratazione furmatu da l'acidu hyaluronicu nantu à a superficia di a pelle pò separà i bacteria è ghjucà un effettu antiinflamatoriu.

Chì faci l'acidu hyaluronicu per a vostra faccia?

 

L'acidu hyaluronicu hè adupratu per migliurà a cundizione di a pelle anziana è dannata cù l'età per i so effetti rejuvenating è moisturizing.In a medicina estetica, hè injected under the skin per creà una struttura chì dà voluminu è naturalezza à e caratteristiche faciale.L'acidu hyaluronicu penetra in i strati più profondi di a pelle, facendu a dermis più liscia è luminosa.Stu effettu pò esse realizatu più gradualmente cù l'applicazione constante, creme o serum chì cuntenenu l'acidu hyaluronicu cum'è u so ingredientu principale.Dopu parechji primi trattamenti, i risultati eranu stupente, cù una mellura marcata di l'espressione faciale.

Induve pò esse usatu l'acidu hyaluronicu nantu à a faccia?

1. Contour è Lip Corner
2. Volumi di labbra è faccia (cheekbones)
3. Linee di spressione da u nasu à a bocca.
4. Rughe nantu à i labbra o intornu à a bocca
5. Eliminate i cerchi scuri
6. Rughe di l'ochji esterni, cunnisciute cum'è zampe di corvi

Pudete adupràl'acidu ialuronicuogni ghjornu?

 

Iè, l'acidu hyaluronicu hè sicuru d'utilizà ogni ghjornu.

A suluzione di l'acidu hyaluronicu hè un acidu hyaluronicu (HYALURONICACID, chjamatu HA), cunnisciutu ancu com'è àcitu uronicu.L'acidu hyaluronicu esiste in u tessulu dermalu di a pelle umana in una forma coloidale, è hè rispunsevuli di almacenà l'acqua, aumentendu u voluminu di a pelle, è fà chì a pelle pare chjosa, grassa è elastica.Ma l'acidu hyaluronicu sparisce cù l'età, facendu chì a pelle perde a so capacità di mantene l'acqua, diventa gradualmente opaca, invechja, è forma arrughe fini.

Applicazione di l'acidu hyaluronicu in i prudutti cusmetichi per a cura di a pelle?

 

1 A struttura è u mecanismu d'azzione di l'acidu hyaluronicu in i cusmetichi

1.1 A funzione idratante è a funzione di ritenzione d'acqua di l'acidu hyaluronique

L'acidu hyaluronicu mantene l'idratazione trà i tessuti in u prucessu di agisce nantu à e cellule, chì hè ancu unu di l'effetti idratanti di l'acidu hyaluronicu.In particulare, hè perchè l'ECM cuntenuta in HA assorbe una grande quantità d'acqua da a capa di dermis di a pelle è agisce cum'è una barrera per l'epidermisa per impedisce l'evaporazione di l'acqua troppu rapidamente, ghjucà un certu rolu constante.Per quessa, l'acidu hyaluronicu hè sceltu cum'è un fattore idratante ideale per esse usatu in cusmetichi.Sta funzione hè ancu sviluppata continuamente, è sò stati sviluppati cosmetichi adattati per diversi ambienti è a pelle, chì sò più adattati per i gruppi chì travaglianu in climi secchi.Serums di bellezza, fundazioni, lipsticks è lozioni cuntenenu una grande quantità di l'acidu hyaluronicu, chì hè un additivu essenziale di ogni ghjornu chì pò aumentà l'umidità è mantene a idratazione.

1.2 L'effettu anti-aging di HA
L'acidu hyaluronicu s'unisce à a superficia cellulare in u prucessu di interazzione cù e cellule, è ponu bluccà certi enzimi da esse liberati fora di a cellula, chì porta ancu à a riduzzione di i radicali liberi.Ancu s'è una certa quantità di radicali liberi sò generati, l'acidu hyaluronicu pò Limità i radicali liberi è l'enzimi perossidativi à a membrana cellulare, chì ponu migliurà e cundizioni fisiologiche di a pelle à un certu puntu.


Tempu di Postu: Aug-04-2022