U Peptide di Collagenu di Pesci di Cod hè un "Salvatore" per u Dolore Articu

Trà i prudutti di u collagene di pisci,collagene di pisci di baccalàhè un pruduttu chì pò esse sceltu continuamente paragunatu à l'altri prudutti di collagene derivati ​​​​di pesci.A purità di u colaggiu di coddu hè assai altu, è hè riccu in nutrienti è faciule d'esse assorbutu da u corpu umanu.Per quessa, parechji prudutti cù collagene di pisci cum'è materia prima pò esse vistu in u mercatu.U collagene di cod hè largamente utilizatu in i prudutti di cura di a pelle, i prudutti di salute è a medicina.Sè site interessatu in u collagene di coddu, pudete leghje più nantu à quì sottu:

  • Chì sò i Peptidi di Collagenu di Pesci di Cod?
  • Chì sò i benefici di i peptidi di collagene di pesci di baccalà ?
  • Chì sò l'applicazioni di u collagene di pesci di baccalà ?
  • Hè necessariu di furnisce u collagenu di pesci di baccalà ?
  • Quandu hè megliu piglià u collagene di pesci di baccalà ?

Dimustrazione video di u collagene di pesci di baccalà

 

Chì sò i Peptidi di Collagenu di Pesci di Cod?

U colagenu di pesci hè un tipu di proteina chì si trova in a pelle, l'osse è u tessulu cunghjuntivu di i pesci.U colagenu di u pesciu di cod hè un tipu di proteina estratta da a pelle di u coddu, chì hà un valore nutrizionale riccu.Hè diventatu sempre più populari cum'è supplementu per via di i so pussibuli benefici per a salute, cumpresu u sustegnu di l'apparenza è a salute di a pelle.

In cunfrontu cù u collagenu intactu, u peptide di collagene di coddu hè più faciule per esse assorbutu è utilizatu da u corpu.Pò esse rapidamente assorbita da l'intestinu in a circulazione di sangue, è trasmessa à a pelle, articuli è altri tessuti, cù assai effetti di salute.

Chì sò i benefici di i peptidi di collagene di pesci di baccalà?

 

U coddu hè una di e fonti cumuni per a preparazione di collagene di pisci, è i so vantaghji sò principalmente i seguenti:

1. Purità alta: à u cuntrariu di l'altri pesci, a struttura molekulari di u collagenu in u coddu hè simplice è relativamente chjuca.Pò esse estratti è purificati da una varietà di metudi per ottene una alta purità di collagene di coddu.

2. Assorbimentu faciule: u collagene di coddu hà un picculu pesu moleculare è hè faciule d'esse assorbutu è utilizatu da u corpu umanu.Quandu hè ingeritu, si dice chì prumove a fermezza di a pelle, rinfurzà a salute di capelli è unghie, è migliurà a flessibilità di l'articuli.

3. Riccu di nutrienti: u coddu stessu hè un alimentu riccu di nutrienti, chì cuntene proteini d'alta qualità, acidi grassi insaturati, vitamini è minerali è altri nutrienti.

4. Appiicazioni larga: Per via di a so attività elevata è i campi d'applicazione largu, u collagene di coddu hè diventatu l'ingredientu principalu di parechji prudutti di bellezza è di cura di a pelle, prudutti di salute è dispusitivi medichi.

Scheda di Revisione Rapida di Peptidi di Collagenu di Pesci di Cod

 

 

Nome di u produttu Peptide di collagenu di pesciu di l'Alaska
Numero CAS 9007-34-5
Origine Scala di pesci è pelle
Apparizione Polvere bianca à ligera gialla
Prucessu di pruduzzione Estrazione enzimatica idrolizzata
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da u metudu Kjeldahl
Solubilità Solubilità istantanea è rapida in acqua fredda
Pesu moleculare Circa 1000 Dalton
Biodisponibilità Alta biodisponibilità
Fluidità U prucessu di granulazione hè necessariu per migliurà a fluidità
U cuntenutu di umidità ≤8% (105 ° per 4 ore)
Applicazione Prodotti per a cura di a pelle, prudutti di cura di l'articuli, snacks, prudutti di nutrimentu sportivu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 20KG/BAG, 12MT/20' Container, 25MT/40' Container

Chì sò l'applicazioni di u collagene di pesci di baccalà?

 

I peptidi di collagene di coddu anu una varietà di applicazioni, è alcune applicazioni cumuni sò listate quì sottu:

Cura 1.Beauty: i peptidi di collagenu di coddu ponu prumove l'elasticità di a pelle, migliurà u culore di a pelle, riduce e arrughe è cusì.Per quessa, hè largamente utilizatu in ogni tipu di prudutti di bellezza è salute, cum'è liquidu orale, capsula, polvera, maschera, lotione, etc.

2. Salute: u peptide di collagene di coddu pò rinfurzà a salute di i capelli è unghji, migliurà a flessibilità di l'articuli è altri effetti, pò esse usatu in prudutti di salute nutrizionale, bevande funziunali è altri prudutti.

3. Dispositivi medicale: A causa di a so bona cumpatibulità bio è forte attività biologica, peptides collagen coddu pò dinù esse usata in i dispusitivi medicale, cum'è preparazione di suture è riparà tissutu.

Hè necessariu di furnisce u collagene di pesci di cod?

A necessità di supplementazione di colagenu di coddu dipende da parechji fatturi, cum'è u statu di salute di l'individuu, l'abitudini dietetichi è u stilu di vita.In generale, i nostri corpi produci naturalmente collagen, chì hè un cumpunente impurtante di a pelle, articuli, osse è altri tessuti.In ogni casu, cù l'anzianu, u ritmu di a produzzione di collagene rallenta, chì pò purtà à parechji segni di anziane è prublemi di salute.

U supplementu di collagene di coddu pò esse utile in individui cù a sintesi di collagene diminuite per via di l'anziane, una dieta povera, u stress, o altri fattori.I supplementi di collagene di coddu sò stati assuciati cù una quantità di beneficii potenziali, cum'è l'elasticità di a pelle mejorata, a flessibilità di l'articuli, a forza di l'osse è a guariscenza di ferite.

Quandu hè megliu piglià u collagene di pesci di baccalà?

In generale, u tempu ottimali per piglià u collagene di pisci varieghja da persona à persona, ma ci sò qualchi cunsiglii generale.

Prima, hè cunsigliatu di piglià collagene di pisci prima di pranzi.Questu hè chì l'acidu stomacu pò riduce l'efficacità di i supplementi durante a digestioni alimentaria.Se duvete piglià dopu à manghjà o prima di andà in lettu, assicuratevi chì hè almenu 2 ore di distanza da l'alimentariu.

Siconda, pruvate à piglià u collagene di pisci nantu à u stomacu vacanti.Questu maximizeghja a rata di assorbimentu.Supplementi ponu esse pigliati in a matina o in altri tempi fora di i pranzi, secondu u cunsigliu di un dietista o un duttore.

Inoltre, una dosa coherente è adatta è l'usu accumpagnatu da una dieta sana è un eserciziu adattatu sò ancu essenziali per l'assorbimentu di collagene, a sintesi è i so effetti.

Nantu à noi

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.

serviziu prufessiunale

Avemu una squadra di vendita prufessiunale chì furnisce una risposta rapida è precisa à e vostre dumande.Prumettimu chì riceverete una risposta à a vostra dumanda in 24 ore.


Tempu di Post: 30-May-2023