Felicitazioni BEYOND BIOPHARMA CO., LTD hà ottenutu cù successu a certificazione di u sistema di gestione di a sicurezza alimentare ISO22000: 2018!

A sicurezza alimentaria hè a prima barriera per a sopravvivenza è a salute.Attualmente, i continui incidenti di sicurezza alimentaria è a "marca nera" di mischia bè è male anu causatu a preoccupazione è l'attenzione di e persone à a sicurità alimentaria.Cum'è una di l'imprese di produzzione di collagene, BEYOND BIOPHARMA CO., LTD assume a responsabilità di miliardi di sicurezza alimentaria in Cina.Avemu sempre realizatu u cuncettu di core di "fà u collagene high-end domesticu cù ingenuità", vince a satisfaczione di i clienti cù un serviziu di qualità, cercate u sviluppu di l'impresa cun migliuramentu cuntinuu, è stabilisce a marca di l'impresa cù una gestione eccellente!

 

OLTRE BIOPHARMA ISO 22000

Cosa hè ISO 22000: 2018

ISO 22000: 2018 hè l'ultima versione di u Standard Internaziunale per i Sistemi di Gestione di a Sicurezza Alimentare.Hè statu sviluppatu da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) è furnisce un quadru per u sviluppu, l'implementazione è a migliione cuntinua di un sistema di gestione di a sicurezza alimentare.U standard ISO 22000: 2018 hè applicabile à tutte l'urganisazioni in a catena alimentaria, indipendentemente da a so dimensione o cumplessità.Copre tutti l'aspetti di a sicurità alimentaria, cumpresi l'imballaggio di l'alimentariu, u almacenamentu, u trasportu è a distribuzione.U standard combina i principii di l'Analisi di Periculi è di i Punti Critici di Controlu (HACCP) cù altre esigenze di u sistema di gestione chjave, cum'è un focusu nantu à u pensamentu basatu in u risicu è a migliione cuntinua.Unu di i cambiamenti chjave in a versione 2018 di u standard hè l'adopzione di a Struttura d'Altu Livellu (HLS), chì hè un quadru cumuni per tutti i standard di u sistema di gestione ISO.Questu facilita l'urganisazioni per integrà u so sistema di gestione di a sicurezza di l'alimentariu cù altri sistemi di gestione, cum'è a gestione di qualità o ambientale.U standard ISO 22000: 2018 enfatiza l'impurtanza di a cumunicazione, sia internamente in l'urganizazione sia esternamente cù i fornitori è i clienti, è ancu a necessità di un monitoraghju regulare, valutazione è revisione di u sistema di gestione di a sicurezza alimentare.Implementendu ISO 22000: 2018, l'urganisazioni ponu dimustrà u so impegnu à a sicurità alimentaria è risponde à l'aspettattivi di i clienti, i regulatori è l'altri attori.

Ottene u significatu di ISO220000: 2018

1. Migliurà u livellu di sicurezza alimentaria: I candidati ponu identificà è cuntrullà i risichi potenziali per a sicurezza di l'alimentariu, riduce u risicu di accidenti di sicurezza alimentaria è prutegge a salute è a sicurità di i cunsumatori.

2. Soddisfà i bisogni di i clienti è i regulatori: L'ottenimentu di a certificazione ISO 22000: 2018 pò dimustrà chì u sistema di gestione di a sicurezza di l'alimentu di u candidatu risponde à i standard internaziunali.

3. Improve l'efficienza di gestione: U candidatu pò ottimisà u so prucessu di gestione di a sicurezza alimentaria per migliurà a gestione è l'efficienza di a produzzione.

4. Prumove u migliuramentu cuntinuu: U candidatu pò stabilisce un sistema di gestione di a sicurezza di l'alimentu sustenibile è fà migliuramentu cuntinuu per mantene l'efficacità di u sistema di gestione di a sicurezza alimentare.

5. Integrazione cù altri sistemi di gestione: ISO 22000: 2018 usa strutture d'altu livellu (HLS), chì facenu più faciule per l'urganisazioni per integrà i so sistemi di gestione di a sicurezza alimentaria cù altri sistemi di gestione, cum'è a gestione di a qualità è a gestione ambientale.

NANTU À NOI

Fundatu in l'annu 2009, u nostru stabilimentu di pruduzzione copre una superficie di 9000 metri quadrati tutale è hè dotatu di 4 linee di produzzione automatica avanzate dedicate.U nostru attellu HACCP copre un spaziu di circa 5500 ㎡ è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di 3000MT Collagen Bulk Powder è 5000MT Gelatin Series Products.Avemu esportatu u nostru collagene in polvere è Gelatina in circa 50 Paesi in u mondu.

Cridemu chì u stabilimentu è l'implementazione di u sistema di gestione di a qualità aiutarà a cumpagnia à migliurà continuamente u livellu di gestione di a qualità, stabilisce una bona maghjina corporativa è a reputazione in a cumpetizione di u mercatu, hè di grande significatu per u sviluppu longu di a cumpagnia.


Tempu di Postu: Feb-16-2023