Polvere di collagene bovino idrolizzato Fonte da pelle di vacca alimentata da erba

I ricerchi è i sviluppi di u collagenu sò diventati più è più populari da quandu u collagenu hè apparsu prima in scena.À u listessu tempu, i prudutti finiti di collagene anu ancu più è più.Diversi prudutti finiti sò apparsu in u mercatu secondu e diverse funzioni di u collagene.U Collagenu Bovinu Idrolizatu hè ancu largamente utilizatu in l'industria di i supplementi per a salute cumuni.Allora, quantu sapete di Collagen Bovinu Idrolizatu?Se vulete sapè più cunniscenze nantu à u Collagenu Bovinu Idrolizatu, seguitemi per sapè:

  • Chì ghjè u collagene?
  • Chì ghjècollagene bovino idrolizzato?
  • A cosa serve u collagene bovinu idrolizatu?
  • In quali applicazioni pò esse usatu u collagene bovinu idrolizatu?
  • U collagene bovinu idrolizatu hè sicuru?

Video di Collagen Bovinu Idrolizatu

Cosa hè u Collagen?

 

U Collagen hè un tipu di proteina macromolecular chì esiste in u tissutu cunghjuntivu di l'omu è l'animali, occupendu un cumpunente impurtante in l'organi è i tissuti cum'è a pelle, l'ossi, l'ochji, i vini sanguini, l'articuli è cusì.U collagenu hè principalmente cumpostu di trè catene polypeptide α-helical, chì cuntenenu una alta cuncintrazione di ligami d'idrogenu è strutture cross-linked, furmendu una rete di supportu forte è robusta.

Cù l'aumentu di l'età è l'influenza di l'ambiente esternu, a quantità è a qualità di a sintesi di collagene diminuirà gradualmente, purtendu à i prublemi di u corpu, cum'è a pelle secca, a laxità, l'aumentu di arrughe, l'osteoporosi, u dolore articular è i denti fragili. .A supplementazione di dosi appropritate di collagen pò cumplementà a mancanza di collagen in u corpu umanu in una certa misura, chì hè benefica per u mantenimentu di a salute è a bellezza.

Cos'è il collagene bovino idrolizzato?

 

U collagenu bovinu idrolizatu hè un tipu di collagenu estratto da a pelle bovina, chì hè trasfurmatu in una forma polipeptidica cun pesu molekulari bassu, cunnisciutu ancu "collagen peptide" o "collagen idrolizatu".Comparatu cù u collagene intactu, u collagene bovinu idrolizatu hè più facilmente assorbita è utilizatu da u corpu umanu.

U collagene bovinu idrolizatu hè cumunamente aghjuntu à diversi prudutti di salute, prudutti di bellezza, nutrizione sportiva, etc., per supplementà a carenza di collagene o prumove a so pruduzzione.Diversi studii suggerenu chì l'ingesta di collagene bovinu idrolizatu pò aiutà à migliurà l'elasticità di a pelle, riduce e arrughe, rinfurzà a salute di l'articuli è l'osse, frà altri.

Valeur nutritionnelle du peptide de collagène bovin

 

 

Nutriente di basa Valore tutale in 100g Collagenu bovinu tipu 1 90% Grass Fed
Calurii 360
Proteina 365 K cal
Fat 0
Totale 365 K cal
Proteina
Cume hè 91,2 g (N x 6,25)
À basa secca 96 g (N x 6,25)
Umidità 4,8 g
Fibra dietetica 0 g
Colesterol 0 mg
Minerali
Calcium <40 mg
Fosforu < 120 mg
Copper <30 mg
Magnesiu < 18 mg
Potassiu < 25 mg
Sodium < 300 mg
Zinc <0,3
Ferru < 1.1
Vitamini 0 mg

A cosa serve u collagene bovinu idrolizatu?

1.Easily à esse assurbutu da corpu umanu.U collagene bovinu idrolizatu diventerà massa molekulari bassa per via di u processu, cusì hè più faciule d'esse assorbutu, utilizatu è trasportatu à e parti richieste da u corpu umanu.

2.Rich cumpusizioni aminoacidi: Vacca cuntene una grande quantità di collagene, sta proteina hè cumpostu di parechji tipi di aminoacidi, capaci di furnisce u corpu cù una varietà di nutrienti essenziali.

3.Supportu a salute di a pelle: U colagenu bovinu idrolizatu pò migliurà a struttura di a pelle è l'elasticità rinfurzendu u collagenu chì manca in a pelle, mentre chì potenzialmente riduce e arrughe.

4.Una larga gamma di applicazioni: collagene bovinu idrolizatu pò esse usatu in una varietà di prudutti di salute, alimentariu, prudutti di bellezza, dispusitivi medichi è altri campi.

In quali applicazioni pò esse usatu u collagene bovinu idrolizatu?

1.Beauty field: Hydrolyzed collagen bovine hè aghjuntu à parechji prudutti di bellezza, cum'è creme di a pelle, maschere, lipsticks, etc., è dichjara à moisturize è moisturize a pelle è riduce i wrinkles è fine lines.

2.Joint è salute di l'ossu: U collagene bovinu idrolizatu pò migliurà a salute di l'articuli è l'osse, è pò esse aghjuntu à i prudutti di salute di l'articuli, pasticchi di calcium, vitamina D è altri prudutti.

3.Sports nutrition: Un ingestimentu propiu di collagene bovinu idrolizatu pò aiutà à custruisce musculu, riparà u tissutu è migliurà a prestazione atletica, facendu un supplementu di proteina di scelta.

4. Dispositivi medichi: u collagene bovinu hydrolyzed hà una forte biocompatibilità è pò esse usatu in parechji dispositi medichi, cum'è suture chirurgiche è materiali di riparazione di cartilagine.

U collagene bovinu idrolizatu hè sicuru?

U collagene bovinu idrolizatu hè sicuru per a maiò parte di a ghjente quandu hè ingeritu à dosi cunsigliate.U collagene utilizatu in i supplementi è l'alimenti di solitu vene da bovini sani alimentati cù grassu, chì sò alimentati naturalmente nantu à pasture grass, micca nantu à l'alimentazione di l'animali, è ùn sò micca stati trattati cù hormone o antibiotici, cusì u collagene bovinu idrolizatu hè sicuru.

Peptidi di Collagene Bovini Idrolizzati Produciati da Beyond Biopharma

 

Nantu à noi

Per cumprà un pezzu di collagene bovinu cù una qualità eccellente, pudete attentuBeyond Biopharma Co., Ltd., Beyond Biopharma Co., Ltd., chì hè a piattaforma di gateway di tutta a catena industriale ecologica di l'industria di trasfurmazioni alimentari.grass fured collagen bovine è altri manufatti di risorsa di alta qualità upstream è downstream, cume materie prime, machini di trasfurmazioni è equipaggiu di imballaggio, oltri attività di mostra alimentari, infurmazione mercatu è altre infurmazione industria-wide.I fornitori è i cumpratori di polveri di collagene bovinu realizanu l'acquistu in linea à Beyond Biopharma Co., Ltd., rializendu cusì l'automatizazione, chì ponu riduce l'ingaghjamentu umanu, finanziariu è logisticu di l'impresa in a transazzione di rutina, è riduce u costu di l'acquistu.E Beyond Biopharma Co., Ltd., ponu realizà a cumunicazione diretta è a transazzione, micca più per mezu di u ligame intermediu, per ottene dirette è interattive.


Tempu di Post: 23-May-2023