Granule di Collagenu di Pesci d'Alpi Pesci di Pesu Moleculare Bassu

U granule di collagene di pesci hè un tipu di fonte di collagene da i pesci marini.A so struttura moleculare hè simile à u collagene in u corpu umanu.U nostru granule di collagene di pesci di mare profonda hè di granuli bianchi à bianchi cù pocu pesu moleculare.A causa di stu granule di collagene di pesci hà un pesu molekulari più chjucu è una attività biologica megliu, hè più facilmente assorbita è utilizatu da u corpu umanu cà altri tipi di collagene.U granule di collagene di pesci hè statu largamente utilizatu in i campi cosmetichi, alimentari è medichi.

 

  • Chì ghjè u granule di collagene di pesce?
  • Chì sò i benefici di u granule di collagene di pisci ?
  • Chì pudemu fà usà granuli di collagene di pisci?
  • Quale hè bisognu di supplementà u granule di collagene di pisci?
  • Quandu deve piglià granuli di collagene di pisci?

Video Demostrazione di Collagenu di Pesci

Chì ghjè u granule di collagene di pesce?

 

I granuli di colaggiu di pesci sò un additivu cumpostu principarmenti di collagene derivati ​​​​di pesci è altri ingredienti naturali, cum'è a vitamina C. U collagene di pesci hè principarmenti estratto da a pelle di pesci di u mare, è a purità di u nostru colaggiu di pesci pò ghjunghje à circa 90%.Di solitu venenu in forma solida o in polvere è ponu esse aduprati per fà prudutti cum'è capsule, caramelle, suluzioni orali, bevande, etc.

Comparatu à i supplementi di collagene di pisci, i granuli di collagene di pisci sò più convenienti per portà è aduprà perchè ponu esse facilmente aghjuntu à l'acqua o altre bevande per u cunsumu in ogni mumentu è in ogni locu, è ùn sò micca necessarii strumenti o preparazione supplementari.

À u mumentu, i granuli di collagene di pisci sò largamente usati in i campi di bellezza, salute è medicina.

Chì sò i benefici di u granule di collagene di pisci ?

 

 

1.Improve a cundizione di a pelle: In e cellule animali per agisce cum'è un tissutu di ubligatoriu, pò cumplementà a capa di a pelle di nutrienti necessarii, in modu chì l'attività di collagene di a pelle rinfurzà.Pudemu aghjunghje granuli di collagene di pesci in u latte o in u caffè direttamente, questu hè assai convenientu per e persone chì volenu supplementà u collagenu in ogni mumentu è in ogni locu.

2.Aumentu di a forza di l'articulazione è di l'osse: Un altu percentualità di a nostra massa di l'osse hè cumpostu di collagen.Cuntrolla a forza di l'articuli in a vita di ogni ghjornu, cusì hè particularmente impurtante per e persone chì esercitanu regularmente.

3.Relatively small molecular weight: Comparatu cù altre fonti di collagenu (cum'è u porcu è u bovinu), u collagene di pisci hà un pesu moleculare più chjucu è hè più faciule per esse assorbutu è utilizatu da u corpu umanu.In u risultatu, u supplementu nutrizionale necessariu da u corpu umanu serà più puntuale.

Scheda di Revisione Rapida di Granule di Collagenu di Pesci

 

Nome di u produttu Granule di collagene di pesce
Numero CAS 9007-34-5
Origine Scala di pesci è pelle
Apparizione Polvere bianca à ligera gialla
Prucessu di pruduzzione Estrazione enzimatica idrolizzata
Cuntenutu di Proteina ≥ 90% da u metudu Kjeldahl
Solubilità Solubilità istantanea è rapida in acqua fredda
Pesu moleculare Circa 1000 Dalton o persunalizatu à ancu 500 Dalton
Biodisponibilità Alta biodisponibilità
Fluidità U prucessu di granulazione hè necessariu per migliurà a fluidità
U cuntenutu di umidità ≤8% (105 ° per 4 ore)
Applicazione Prodotti per a cura di a pelle, prudutti di cura di l'articuli, snacks, prudutti di nutrimentu sportivu
Shelf Life 24 mesi da a data di pruduzzione
imballaggio 20KG/BAG, 12MT/20' Container, 25MT/40' Container

Chì pudemu fà usà granuli di collagene di pisci?

 

 

 

U collagene di pesci hè largamente utilizatu in i campi di bellezza, salute è medicina per via di a so cumpusizioni nutrizionale ricca è una bona attività biologica.Usi cumuni includenu:

• Cura di a pelle: U collagene di pesci hè aghjuntu à parechji prudutti di cura di a pelle, chì si dice chì prumove l'elasticità di a pelle, a pelle ferma, riduce e arrughe è migliurà u tonu di a pelle.

• Supplementu orale: U colaggiu di pesci pò ancu esse pigliatu cum'è supplementu orale per rinfurzà a salute di a pelle, capelli, articuli è osse, frà altri.

• A prumuzione di a guariscenza di ferite: U collagene di pesci hè statu dimustratu per avè u putenziale di prumove a curazione di ferite, cum'è incisioni chirurgiche.

• Additivi alimentarii: U collagene di pisci pò esse usatu cum'è additivu alimentariu per migliurà u gustu è a struttura è per aumentà u cuntenutu di prutezione di l'alimenti.

• Dispositivi medichi: U collagene di pesci pò ancu esse usatu in a fabricazione di i dispusitivi medichi, cum'è suture, pelle artificiale è materiali di riparazione di cartilagine.

Quale hè bisognu di supplementà u granule di collagene di pisci?

 

In generale, una populazione adulta sana cù una dieta equilibrata ùn hà micca bisognu di supplementazione à longu andà di collagene supplementu.Tuttavia, e persone chì seguitanu ponu avè prublemi ligati à u sbilanciamentu trà a sintesi è a rottura di u collagene per certi motivi.Per queste persone, a supplementazione adatta di una certa quantità di collagene pò esse benefica:

1.People cù cattivi abitudini, cum'è una dieta parziale, alta pressione, fumà è beie, ingesta nutrizionale insufficiente o cundizioni poveri affettanu l'absorzione è a digestioni è u metabolismu di u collagene;

2.Per e donne anziane o in menopausa, i prublemi cum'è a pelle secca, solta è l'aumentu di arrughe sò più cumuni;

3. Per e persone chì anu bisognu di perdiri pesu o di fà un entrenamentu d'eserciziu d'alta intensità, riduzzione di grassu o esercitu di rinfurzà accelerà u metabolismu di u collagenu, chì hè faciule per causà osteoporosi, dolore articular, denti fragili è altri prublemi;

4. E persone chì spessu usanu l'urdinatore, i telefuni mobili è altri prudutti elettronichi, l'esposizione à u sole o a contaminazione è altre pressioni ambientali, l'anziane di a pelle, l'ossidazione è altri prublemi sò relativamente serii;

5. Per e persone cù l'osteoporosi, u dolore di l'articulazione, a periodontitis, a custituzione di cicatrici di a pelle è altri prublemi simili, a supplementazione di collagen o l'applicazione di u topicu pò avè certi effetti terapeutichi è di migliione.

Quandu deve piglià granuli di collagene di pisci?

 

U megliu tempu per beie collagene varieghja da persona à persona, in generale secondu l'abitudini di u sonnu persunale è l'ingesta.Eccu alcuni suggerimenti cumuni:

1. Morning: Parechje persone piace aghjunghje collagen à u so colazione per dà energia è umidità à u principiu di u ghjornu.

3.At notte: certi persone sceglienu di aghjunghje una bevanda di collagene o una suluzione orale à a so dieta di ogni ghjornu prima di andà in lettu à a notte, perchè u corpu pò assorbe nutrienti à a notte per prumove a riparazione di e cellule è u rinnuvamentu di a pelle.

4.Dopu l'eserciziu: l'eserciziu propiu pò migliurà l'efficienza di l'absorzione è l'utilizazione di u collagenu, cusì u supplementu dopu l'esercitu hè cunsigliatu.

Nantu à noi

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.

serviziu prufessiunale

Avemu una squadra di vendita prufessiunale chì furnisce una risposta rapida è precisa à e vostre dumande.Prumettimu chì riceverete una risposta à a vostra dumanda in 24 ore.


Tempu di Post: 25-May-2023