Chì ghjè a glucosamina estratta da a fermentazione di granu ?

Glucosaminehè una sustanza essenziale in u nostru corpu, hè spessu usata cum'è un ingredientu additivu per allevà l'artrite.A nostra glucosamine hè un ligeru giallu, inodore, polvera soluble in acqua è estratta da tecnica di fermentazione di mais.Semu in l'attellu di produzzione di livellu GMP per a produzzione, a qualità di u produttu hè assai bona, avemu u certificatu di qualità di produttu pertinente per a vostra riferenza.Attualmente, pò esse largamente utilizatu in i campi di droghe mediche, alimenti di salute è cosmetichi.Pò esse ancu usatu in i prudutti chì avete sperimentatu.

  • Cosa hè a glucosamine Peptides?
  • Chì effettu hà a glucosamine nantu à a bellezza di a pelle?
  • Chì sò e forme di glucosamine in i prudutti di salute?
  • Cumu si usa glucosamine è chondroitin sulfate inseme?
  • Chì ghjè u vostru imballu standard?

Cosa hè a glucosamine Peptides?

 

A glucosamina hè un monosaccharide amminoacidu naturali chì si trova in i tessuti cunghjuntivi di u corpu, cartilagine, ligamenti è altre strutture è aiuta à mantene a so forza, flessibilità è elasticità.Hè attualmente u pruduttu di salute di l'ossu è di l'articuli più cumuni (spessu cumminatu cù chondroitin o collagen di tipu II non denaturante), è hè ancu un ingredientu necessariu in a furmazione di l'acidu hyaluronique.Perchè i so ingredienti sò naturali puri, pò prumove a crescita è a riparazione di u tissutu di cartilagine di l'articuli, prutegge e nostre articuli, aiutanu à riparà l'elasticità di a pelle, è aiutanu à riparà è rigenerate a pelle in u situ di a ferita.Allora a glucosamine hè assai cumuna in a cura di a salute di l'articuli.

Chì effettu hà a glucosamine nantu à a bellezza di a pelle?

 

A glucosamine hè ancu un rolu assai impurtante in u campu di a pelle, cum'è seguente:

1.Moisturizing è moisturizing: Glucosamine pò assorbe l'acqua è moisturize, cresce u cuntenutu di umidità di a pelle, aiuta à migliurà a peddi secca, è rende a pelle piena, suave è elastica.

2.Repair è regenerazione: Glucosamine hè cridutu per prumove a sintesi di colagenu è altri tissuti cellulari, chì pò avè un effettu pusitivu nantu à a riparazione è a regenerazione di e ferite di a pelle.

3.Antiinflamatorii è antioxidanti: Certi studii suggerenu chì a glucosamine pò avè proprietà antiinflamatorii è antioxidanti chì aiutanu à riduce l'inflamazioni di a pelle è alluntanà i danni da i radicali liberi, favurendu cusì a salute di a pelle.

Funzioni veloci di glucosamine cloridrato vegan

Nome materiale Vegan Glucosamine HCL Granular
Origine di u materiale Fermentazione da u mais
Culore è Apparenza Polvere bianca à ligera gialla
Standard di qualità USP 40
Purità di u materiale  98%
U cuntenutu di umidità ≤1% (105 ° per 4 ore)
Densità di massa  0,7 g/ml cum'è densità di massa
Solubilità Solubilità perfetta in acqua
Applicazione Supplementi di cura di l'articuli
NSF-GMP Iè, dispunibule
Shelf Life 2 anni da a data di pruduzzione
Certificatu HALAL Iè, MUI Halal Disponibile
imballaggio Imballaggio internu: sacchetti PE sigillati
Imballaggio esterno: 25 kg/tamburo di fibra, 27 tamburi/pallet

 

Specificazioni di Glucosamine hydrochloride:

Elementi di prova NIVELLI DI CONTROLLO METODU DI PROVA
Descrizzione Polvere cristallina bianca Polvere cristallina bianca
Identificazione A. ASSORZIONE INFRARED USP <197K>
B. IDENTIFICAZIONE TESTS-GENERAL, Chloride: Soddisfa i requisiti USP <191>
C. U tempu di ritenzione di u piccu glucosamine di a suluzione Sample currisponde à quellu di a suluzione Standard, cum'è uttenuta in l'assay. HPLC
Rotazione specifica (25 ℃) + 70.00 ° - + 73.00 ° USP<781S>
Residu à l'ignizione ≤0,1% USP<281>
impurità organiche volatili Soddisfà u requisitu USP
Perdita à l'asciugatura ≤1,0% USP<731>
PH (2%, 25 ℃) 3.0-5.0 USP<791>
Clorur 16,2-16,7% USP
Sulfate 0,24% USP<221>
Piombu ≤ 3 ppm ICP-MS
Arsenicu ≤ 3 ppm ICP-MS
Cadmium ≤ 1 ppm ICP-MS
Mercuriu ≤ 0,1 ppm ICP-MS
Densità di massa 0,45-1,15 g/ml 0,75 g/ml
Densità tappata 0,55-1,25 g/ml 1,01 g/ml
Assai 95,00 ~ 98,00% HPLC
U numeru tutale di piatti MAX 1000 cfu/g USP2021
Lievitu è ​​muffa MAX 100 cfu/g USP2021
Salmonella negativu USP2022
E.Coli negativu USP2022
Staphylococcus Aureus negativu USP2022

Chì sò e forme di glucosamine in i prudutti di salute?

 

 

1. Pasticchi orali o capsule: Glucosamine pò esse furnitu in forma di tableta orale o capsule.Questu hè u modu più cumuni è cunvene per ingerisce è hè generalmente cunsigliatu sottu a guida di un duttore o un prufessiunale di salute.

Liquidi 2.Oral: Certi prudutti di salute facenu glucosamine in un liquidu orale chì hè più adattatu per certi gruppi di persone, cum'è i zitelli o l'anziani.

3.Injections: In certi casi, cum'è u trattamentu di l'artrite severa o altre malatie inflamatorii, u vostru duttore pò sceglie di utilizà injections glucosamine per trattamentu direttu.

4. Gels o creme topichi: Glucosamine pò ancu esse aduprata com'è ingredientu in gels o creme topiche per l'applicazione o massaggi topici per prumove l'absorzione di a pelle è a rilassazione di e superfici articuli.

Cumu si usa glucosamine è chondroitin sulfate inseme?

 

Glucosamine è chondroitin sulfate pò esse spessu usatu inseme è sò spessu cumminati in i prudutti di salute articular.E duie sustanzi anu un effettu pusitivu in u mantenimentu di a salute di l'articuli è travaglianu in sinergia l'una cù l'altru per furnisce un effettu più pronunzianu.

A glucosamine hè unu di i cumpunenti principali di cartilagine articular, chì pò aumentà l'elasticità di u cartilagine, impediscenu l'usura di l'articuli, è prumove a riparazione di cartilagine.Chondroitin sulfate aiuta à prutege è nutre u cartilagine di l'articulazione, reduce l'inflammazione, è prumove u metabolismu di i chondrocyte.

Quandu u glucosamine è u sulfate di chondroitin sò usati inseme, ponu cumplementari è rinfurzà l'effetti di l'altri nantu à a salute di l'articuli.Parechje prudutti di a salute di l'articuli cuntenenu spessu sti dui ingredienti per riduce l'incomfort è l'infiammazione di l'articuli è prumove a ricuperazione è a prutezzione di l'articuli per furnisce un supportu cumuni cumpletu.

I nostri servizii

Chì ghjè u vostru imballu standard?
U nostru imballu standard per glucosamine hydrochloride hè 25KG per saccu di PE.Allora i sacchetti di PE saranu poi messi in un tamburinu di fibra.Un tamburu cuntene 25 kg glucosamine HCL.Un pallet cuntene in tuttu 27 tamburi cù 9 tamburi una strata, totale 3 strati.

Glucosamine hydrochloride hè adattatu per esse speditu sia per aria sia per mare ?
Iè, i dui modi sò adattati.Pudemu urganizà a spedizione sia per via aerea sia per nave.Avemu tutti i trasporti necessarii certificati necessarii.

Pudete mandà una piccula mostra per scopi di prova?
Iè, pudemu furnisce finu à 100 grammi di mostra gratuitamente.Ma saremu grati se pudete furnisce u vostru contu DHL in modu chì pudemu mandà a mostra via u vostru contu.

À propositu di Beyond Biopharma

Fundatu in l'annu 2009, Beyond Biopharma Co., Ltd. hè un fabricatore verificatu ISO 9001 è registratu da a FDA di i Stati Uniti di prudutti di collagene in polvere è gelatina situati in Cina.U nostru stabilimentu di pruduzzione copre una zona di tuttu9000metri quadrati è hè dotatu4linee di pruduzzione automatica avanzata dedicate.U nostru attellu HACCP copre una zona di circa5500㎡è u nostru attellu GMP copre un spaziu di circa 2000 ㎡.U nostru stabilimentu di produzzione hè cuncepitu cù una capacità di produzzione annuale di3000 MTCollagenu in polvere in massa è5000 MTI prudutti di a serie di gelatina.Avemu esportatu u nostru colagenu in polvere è Gelatina in u circondu50 Paesiin tuttu u mondu.


Tempu di post: Aug-18-2023